1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 661  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609130224  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۵۱:۲۱
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

جشنواره بيست‌وششم فيلم فجر/27

«توحيدپرست» با «نامزد آمريكايي من» وارد ماراتن جشنواره شد

«داوود توحيدپرست» پس از پايان مراحل اوليه فني تهيه فيلم تلويزيوني آخرش در مركز سيما فيلم، فيلمبرداري «نامزد امريكايي من» را براي رساندن به جشنواره فجر آغاز كرده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از سايت خبري سيما فيلم، اين فيلم كه شب گذشته با مديريت فيلمبرداري مجتبي رحيمي در منزلي واقع در منطقه منيريه تهران كليد زده شد، يك درام اجتماعي با مايه هايي از طنز است كه داستان زندگي و ازدواج دختري به نام بيتا با بازي شهرزاد كمال زاده را روايت مي‌كند؛ او كه دختر متمولي است براي انتقام گيري از جوانان متدين با مرتضي (مجيد حاجي زاده) كه بچه جواديه است طرح دوستي مي‌ريزد اما پس از مدتي او را رها مي كند. جهانگير نامزد بيتا كه محمود محكمي نقش آن را بازي مي‌كند، از آمريكا مي‌رسد و آنها با هم ازدواج مي‌كنند؛ اما ماجرا به اينجا ختم نمي‌شود چرا كه جهانگير كه فردي بدبين است، نسبت به رابطه پيشين بيتا و مرتضي مشكوك مي‌شود و ... باقي قضايا؛ كه بايد فيلم ساخته شود تا بتوان به ادامه ماجرا پي‌برد.
    جالب است بدانيد كه عوامل گروه از دو روز گذشته تا كنون مشغول ضبط و ثبت سكانس هاي مربوط به منزل مرتضي هستند و با اتمام كارشان تا پايان امروز عازم لوكيشن جديد خواهند شد.
در «نامزد آمريكايي من» علاوه بر بازيگران ياد شده، ثريا قاسمي، منوچهر عليپور، فرهاد پورگرجاني، مژگان بيات، رانا قيصر نژاد، پريسا رضايي، كتايون درخشان وزيري، مريم سالمي، ميترا صفايي، نجات علي مرادي، فريد كلهر و خوانندگان پاپي چون علي اصحابي و مهدي مدرس حضور خواهند داشت.
    فيلمنامه اين فيلم نوشته خود توحيد پرست و ياسمن كفايتي است كه عبدالرضا ساعتچي فرد آن را تهيه مي‌كند.
اين در حالي است كه روح‌الله جعفر بيگلو صدابرداري همزمان، رحيم مهدي‌خاني طراحي گريم، عليرضا چيت‌ساز طراحي صحنه و شمين چيت‌ساز طراحي لباس، فريد كلهر دستياري اول كارگردان و مديريت برنامه‌ريزي اين پروژه به انجام مي‌رسانند. مونا پيرايش منشي صحنه است و شهاب مخبر نيز عكاسي آن را به عهده دارد.
    توحيدپرست فيلم تلويزيوني «بوي گندم» را اواخر تابستان بر بستر داستاني اجتماعي در بحبوحه جنگ ايران و عراق، در منطقه مريوان و كردستان ايران، براي مركز سيما فيلم تهيه كرده و به انجام رسانده است؛ اما در فيلم اخير خود به داستاني اجتماعي و امروزي روي آورده و با اين حركت به دنبال رونق گيشه نيز هست.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com