1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 538  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609110217  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۵۶:۲۸
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«عليرضا رئيسيان»:

«پرونده هاوانا» با توافق تهيه‌كننده و سرمايه‌گذاران به جدول اكران پيوست

كارگردان فيلم «پرونده هاوانا» ضمن اشاره به توافق تهيه‌كننده و سرمايه‌گذاران قبلي و فعلي «پرونده هاوانا»، از آغاز مراحل تسويه حساب‌ مالي و اخذ پروانه نمايش و مالكيت فيلم خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، عليرضا رئيسيان خبر از رفع اختلافات سرمايه‌گذاران فيلم «پرونده‌ هاوانا» داد و گفت: روز گذشته موافقت‌نامه‌اي ميان تهيه‌كننده و سرمايه‌گذاران قبلي و فعلي فيلم صورت گرفت كه بر اساس آن قرار بر اين شد كه تسويه حساب‌هاي مالي انجام شود و مراحل اخذ پروانه نمايش و مالكيت فيلم آغاز گردد.
    به گفته اين كارگردان ، با حل مشكلات مالي فيلم و طي مراحل اداري، «پرونده هاوانا» براي كسب پروانه نمايش به اداره نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارائه مي‌شود.
    رئيسيان گفت: از آنجايي كه فيلم «پرونده هاوانا» در بيست و چهارمين جشنواره فيلم فجر و دهمين جشن خانه سينما با استقبال روبرو شده و در جشنواره‌هاي متعدد خارجي موقعيت‌ مطلوبي داشته، براي كسب پروانه نمايش با مشكل خاصي روبرو نخواهد بود و به جدول اكران سينماها خواهد پيوست.
    فيلم «پرونده هاوانا» درباره دكتري به نام پژمان است كه پا را از خط بيرون گذاشته است. خودش هم اين مسئله را مي‌داند. بر او معلوم است كه شركت‌هاي چند مليتي بازارهايشان را آسان به دست نياورده‌اند كه آسان از دست بدهند. سوء تفاهم عاطفي از يك سو و درگيري با همسرش از ديگر سو آغاز ماجراست.
    نيكي كريمي، امين تارخ، ماه‌چهره خليلي، حميدرضا پگاه، اصغر همت، همايون ارشادي و نيكو خردمند از بازيگران «پرونده هاوانا» هستند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com