1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 493  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609100235  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۰۰:۳۴
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

15 دي، آخرين مهلت حضور در مسابقه مواد تبليغي جشنواره فيلم فجر

در بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به مانند سال گذشته مواد تبليغي و اطلاع‌رساني سينماي ايران مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد و هنرمندان مي‌توانند آثار خود را تا پانزدهم دي ماه به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي، اين بخش در زير مجموعه‌هاي رقابتي عكس، پوستر فيلم، گرافيك محيطي و آنونس و تيزر برگزار مي‌شود و به برگزيدگان جوايزي اهدا مي‌شود.
    بر پايه اين گزارش، آثار ارائه شده به اين بخش شامل مواد تبليغي فيلم هايي خواهد بود كه در فاصله زماني بيست و پنجمين تا بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به نمايش عمومي درآمده باشند.
    در بخش عكس در دو فرمت آنالوگ و ديجيتال فيلمسازان مي توانند آثار خود را به شرح ذيل ارسال نمايند.
    هنرمندان كه آثار خود را به صورت آنالوگ تهيه كرده‌اند ملزم به اسكن تصاوير در فرمت TIF و حداقل DPI 300 در اندازه 30 در 45 سانتي متر و ارايه نسخه چاپي در قطع 20 در 30 سانتيمتر از هر تصوير هستند.
    عكس هايي كه به صورت ديجيتال تهيه شده اند لازم است با كيفيت 6 مگا پيكسل و با حداقل DPI 300 در فرمت JPG يا TIF همراه با نسخه چاپي مرغوب در قطع 20 در 30 سانتيمتر از هر اثر ارسال شوند.
    عكاسان موظفند شش قطعه عكس، شامل چهار قطعه عكس صحنه و دو قطعه عكس پشت صحنه ارسال نمايند.
    در بخش پوستر نيز، ارايه دو نسخه چاپ افست از هر پوستر فيلم الزامي است و اندازه پوسترها بايد حداقل 60 در 45 و حداكثر 70 در 100 سانتيمتر باشد.
    همچنين فايل پوستر در فرمت TIF و با كيفيت DPI 300 در قطع 70 در 100 سانتي متر به همراه پرينت A3 نيز بايد ارايه شود.
    در بخش مسابقه گرافيك محيطي نيز ارايه فايل انواع بردهاي تبليغاتي در فرمت TIF و با كيفيت DPI 300 همراه با پرينت A3 ضروري است و حداكثر طول اثر در فايل بايد يكصد سانتي متر باشد.
    در بخش مسابقه آنونس و تيزر نيز، آنونس‌ها بايد در قطع 35 ميليمتري همراه با نسخه ويديويي (DVCAM ) ارايه و تيزرها بايد به صورت نسخه ويديويي (DVCAM ) ارايه شوند و زمان آن ها آزاد است .
    سال گذشته در مراسمي تحت عنوان تقدير از سينماي ايران جوايز بخش مواد تبليغي و اطلاع رساني سينماي ايران به اين شرح توزيع شد: ديپلم افتخار بخش تبليغات محيطي به "بهزاد خورشيدي" براي فيلم آتش بس ، ديپلم افتخار بخش پوستر به "جواد آتشباري" براي فيلم چهارشنبه سوري و "حميد شريفي" براي فيلم ابراهيم خليل‌اله ، سيمرغ بلورين در بخش عكس به "علي زارع" براي فيلم وقتي همه خواب بودند و سيمرغ بلورين بخش آنونس به "آرش معيريان" براي فيلم تقاطع .
    بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 12 تا 22 بهمن در تهران برگزار مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com