1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 442  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609100205  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۵۸:۴۳
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

پانته‌آ بهرام:

سعي‌كردم نقشم در «بچه‌هاي ابدي» را تك‌بعدي بازي نكنم

بازيگر برنده سيمرغ بلورين فيلم «بچه‌هاي ابدي» گفت: سعي كردم نقش خودم را در اين فيلم در يك طبقه اجتماعي دسته‌بندي نكنم و پرونده‌اش را نبندم بلكه ابعاد شخصيتي او را نيز درنظر بگيرم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «پانته‌آ بهرام» در مورد همكاري موفقت‌آميز خود در فيلم «بچه‌هاي ابدي» اظهار داشت: آشنايي من با «پوران درخشنده» به 8 سال پيش برمي‌گردد. اولين ملاقاتي كه من با خانم درخشنده داشتيم، خيلي لذتبخش و دوستانه بود و همان زمان، هر دو با هم ابراز علاقه كرديم كه در يك زمان مناسب با هم همكاري داشته باشيم.
    برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن جشنواره بيست وپنجم فيلم فجر براي «بچه‌هاي ابدي» افزود: از آن به بعد هم هرازگاهي با هم در تماس بوديم تا اينكه فيلمنامه «بچه‌هاي ابدي» نوشته شد و خانم درخشنده به من دو نقش را پيشنهاد كرد: يكي از نقش‌ها بازيگر تئاتر است و يكي ديگر زني است كه مواد مخدر جا به‌جا مي‌كند و به من گفت كه ببين كدام نقش را بيشتر دوست داري.
    بهرام گفت: نقشي كه من در فيلم ايفا مي‌كنم، كوتاه‌تر و البته جذاب‌تر بود اما همان زمان به ايشان گفتم آن را دوست دارم و فكر مي‌كنم بهتر است در آن تغييراتي به لحاظ حجم نقش در فيلمنامه ايجاد شود كه خانم درخشنده هم با اين قضيه موافق بود.
    وي افزود: در ادامه چندين جلسه گذاشتيم و درمورد فيلمنامه صحبت كرديم كه موجب شد تا اتفاقات خوبي هم در مورد آن بيفتد ولي به اين دليل كه نقش كمابيش داشت طولاني مي‌شد، در ميانه‌هاي داستان اصلي ديديم كه اختيار ما دارد از دست خارج مي‌شود و نقشي كه دارم بازي مي‌كنم، بسيار گسترده مي‌شود، بنابراين در روزهاي فيلمبرداري مجبور شديم خلاصه و خلاصه‌ترش كنيم.
    بهرام گفت: نقشي كه در «بچه‌هاي ابدي» بازي كردم و تجربه قرارگرفتن دركنار علي احمدي را دوست دارم و فضايي كه اين كار خلق مي‌كرد، برايم جالب بود.
    وي ادامه داد: متاسفانه به محض اينكه ما راجع به زني كه به هرطريقي در شرايط نامناسبي به سر مي‌برد، حرف مي‌زنيم، او را در يك طبقه اجتماعي دسته‌بندي مي‌كنيم، پرونده‌اش را مي‌بنديم و خيلي ساده مي‌گوييم «زني خلافكار» و با چهارتا كد فكر مي‌كنيم كه داريم بازي‌اش را مي‌كنيم اما براي من مهم اين بود كه در «بچه‌هاي ابدي» اين كار را نكنم.
    «پانته‌آ بهرام» گفت: براي من در اين فيلم پيدا كردن عناصر ديگري براي پشت چشم‌هاي اين شخصيت اهميت داشت. او متعلق به اين فضا نيست و در حقيقت در يك دوزخ گرفتار شده كه شايد اگر فرصتي داشت و يا در شرايط ديگري رشد مي‌كرد، بذرش اصلا مال اين خاك نبود و من، سعي كردم روي اين وجه شخصيت او كار كنم.
    اين بازيگر گفت: به هرحال من در فرصت كمي كه در اختيار داشتم نقطه اصلي تمركزم را روي اين نكته قرار دادم كه اين حس به بيننده منتقل شود كه اين زن خيلي هم به اين حال و هوا تعلق ندارد.
    وي در مورد استقبال مردم از «بچه‌هاي ابدي» گفت: اميدوارم كه اين فيلم با استقبال مردم روبرو شود. البته من به مرور ياد گرفته‌ام كه باور كنم در يك جاي غيرقابل پيش بيني زندگي مي‌كنم چرا كه اساسا شرايط كاري من، خصوصا شرايط هنري كه دراين نوزده ساله درگيرش هستم، هيچ‌وقت قابل پيش بيني نبوده است. به عبارتي ديگر شرايطي بوده كه هميشه بايد پشت آن اميد و آرزو و «كاش» مي‌داشتيم. من همچنان همين كار را مي‌كنم و اميدوار هستم و آرزومندم كه «بچه‌هاي ابدي» هم با اقبال و استقبال روبرو شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com