1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 357  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609100102  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۴:۰۹
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

"روز برمي‌آيد" ابتدا در سينما اکران مي‌شود

بيژن ميرباقري بر اکران فيلم سينمايي "روز برمي‌آيد" در سينماها پيش از نمايش آن از تلويزيون تاکيد کرد.

به گزارش سايت سينمايي سوره، کارگردان فيلم سينمايي "روز برمي‌آيد" در اين باره گفت: "در حال حاضر مشغول فراهم آوردن مقدمات اکران اين فيلم هستيم و متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ايم با شرکت خاصي براي اکران قرارداد ببنديم. قصد داريم با انجام مراحل کار، شرايط اکران اين فيلم را در دي‌ماه امسال فراهم آوريم."
وي درباره احتمال پخش "روز برمي‌آيد" از تلويزيون پيش از اکران آن در سينما گفت: "تلاش ما اين است که اين اتفاق نيفتد و اولين نمايش عمومي فيلم در سينماها باشد. اميدواريم تلاش تهيه‌کننده و مدير توليد فيلم در اين خصوص مثمر ثمر باشد و به زودي شاهد نمايش عمومي آن باشيم."
"روز برمي‌آيد" به تهيه‌کنندگي سعيد شاهسواري در گروه فيلم و سريال شبکه سه توليد شده و داستان آن سال 57 اتفاق مي‌افتد. در فيلم قصه زني روايت مي‌شود که پيش از انقلاب در زندان بوده و به همراه همسرش که از انقلابيون است به قصد استراحت به نقطه‌اي کوهستاني مي‌رود. آنها در سفر با مردي آشنا مي‌شوند زماني در زندان بازجوي زن بوده است.
داريوش فرهنگ، يکتا ناصر، ناصر آقايي و مهران رجبي در فيلم "روز برمي‌آيد" بازي کرده‌اند و سعيد شاهسواري فيلمنامه آن را نوشته است. اين فيلم در بيست و پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به نمايش درآمد و بعد از "ما همه خوبيم" دومين فيلم ميرباقري در مقام کارگردان سينماست.
ميرباقري درباره پروژه جديد خود "دوزخ، بهشت، جهنم" نيز گفت: "طي روزهاي گذشته بازنويسي فيلمنامه به پايان رسيد و به احتمال فراوان ظرف 10 روز آينده پيش‌توليد اين پروژه را آغاز خواهيم کرد. اگر مشکل خاصي پيش نيايد از دي ماه کار فيلمبرداري را شروع مي‌کنيم."
وي افزود: "به دليل موضوع فيلمنامه فيلمبرداري در سه فصل پائيز، زمستان و بهار انجام مي‌شود و به همين دليل اين پروژه تا حدودي زمانبر است و عجله‌اي براي به پايان رساندن آن نداريم. بازيگران فيلم نيز مشخص نشده‌اند و روزهاي آينده نسبت به مشخص کردن عوامل فيلم اقدام خواهيم کرد." پروژه "دوزخ، بهشت، جهنم" مضموني اجتماعي دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com