1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 428  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609100101  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۲۰:۵۵
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

آقامحمديان "سه نقطه خياباني" را بازنويسي مي‌کند

شفيع آقامحمديان مشغول بازنويسي مجدد فيلمنامه "سه نقطه خياباني" است تا ساخت اين پروژه سينمايي را از اوايل سال آينده آغاز کند.

به گزارش سايت سينمايي سوره، اين فيلمساز درباره روند توليد پروژه سينمايي جديد خود گفت: "در حال حاضر با کمک چند تن از همکاران مشغول بازنويسي مجدد فيلمنامه "سه نقطه خياباني" هستيم تا بتوانيم جذابيت و کيفيت آن را افزايش دهيم. هر چند کار بازنويسي فيلمنامه يکبار انجام شد، اما از حاصل کار چندان راضي نبودم و به همين دليل تصميم به بازنويسي مجدد آن گرفتيم."
وي در ادامه افزود: "در اين مدت جلسات مختلفي را با نويسنده فيلمنامه داشتيم و پيرامون مسائل مختلف آن بارها بحث و تبادل نظر کرديم. خوشبختانه اين بحث‌ها نتيجه بسيار خوبي داشت و به طور کامل با يکديگر به توافق رسيديم. به احتمال فراوان کار بازنويسي فيلمنامه حداکثر تا يک هفته آينده به پايان خواهد رسيد."
آقامحمديان تصريح کرد: "براي دريافت پروانه ساخت فيلم "سه نقطه خياباني" اقدام مقدماتي را انجام داده‌ايم، اما هيچ عجله‌اي در اين کار نداريم. تا زماني که فيلمنامه انتظارات و توقع ما را برآورده نسازد، اقدام چندان جدي براي آغاز کار انجام نمي‌دهيم."
اين کارگردان درباره زمان توليد اين پروژه سينمايي گفت: "اگر تمام عوامل مشخص بود و از اين بابت مشکلي نداشتيم مي‌توانستيم کار توليد را از همين امسال شروع کنيم. اما با شرايط کنوني ترجيح مي‌دهيم اواخر امسال پيش‌توليد را شروع و توليد را به اوايل سال آينده موکول کنيم. به هيچ عنوان دوست ندارم کار شتابزده و سطحي باشد."
وي درباره مضمون "سه نقطه خياباني" اظهار کرد: "فيلم روايتگر زندگي چند جوان ايراني است که به دليل موقعيت شغلي و رفاقتي که با يکديگر دارند درگير مشکلات و مشغله‌هاي مشترک مي شوند. سعي کردم در فيلم نگاهي ويژه به مسائل و مشکلات جوانان داشته باشم و زندگي آنها در دوران معاصر به تصوير بکشم."
آقامحمديان در پايان گفت: "اگر امکان آن پيش آيد قصد دارم فيلمبرداري در مراکز پنج استان انجام شود. با توجه به موضوع فيلمنامه و حضور جوانان در شهرهاي مختلف ايران اين کار براي فيلم ضروري است و اميدوارم امکان آن مهيا شود. تلاش مي‌کنيم پس از مشورت با تهيه‌کننده اوايل هفته آينده عوامل و بازيگران فيلم را مشخص کنيم."
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com