1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 417  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609060206  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۰:۰۰
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

جهانگير كوثري:

سينماي ما طاقت دستمزدهاي ميليوني سوپراستارها را ندارد

جهانگير كوثري گفت: امكان حضور سوپراستارهاي جهاني در سينماي ما وجود ندارد و آنچه درباره حضور آنها در سينماي ايران مي‌شنويم، تبليغاتي است كه براي فروش فيلمها انجام مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، جهانگير كوثري حضور سوپراستارهاي جهان را در سينماي ايران امري محال دانست و افزود: امكان چنين چيزي وجود ندارد ،چرا كه دستمزد بازيگران خارجي با معيار مالي سينماي ما هماهنگ نيست و با معيارهاي اخلاقي و فرهنگي ما هم جور در نمي‌آيد.
    وي ادامه داد: بازيگران زن خارجي هم بايد با پوشش‌هاي اسلامي و مورد تأئيد جامعه ما در فيلم‌ ظاهر شوند كه كاملاً با معيارهاي آنها متناقض است و اصولا شدني نيست.
    اين تهيه‌كننده سينما اظهار داشت:در مورد بازيگران مرد خارجي بايد بگويم كه پرداخت دستمزدهاي ميليوني‌شان براي سينماي ما امكان پذير نيست و بودجه فيلم‌هاي ما آنقدر نيست كه بخواهيم اين هزينه‌ها را هم بپردازيم.
    كوثري، اخبار استفاده از بازيگران مشهور خارجي در سينما را تبليغاتي دانست و گفت: امكان چنين چيزي وجود ندارد و اينها شعارهايي كه عملي نمي‌شود. در واقع عملي تبليغاتي است كه براي مورد توجه قرارگرفتن فيلم‌ها از آن استفاده مي‌كنند و بخش عمده آن يك شعار است كه به آن اعتقادي ندارم.
    تهيه‌كننده «كتوني سفيد» اظهار داشت: سينماي ما با سينماي اين سوپراستارها متفاوت است، ما دنياي ديگري داريم كه اخلاقي و معنوي است ولي آنها به رعايت يكسري مسائل ظاهري مشغولند. در اكثر فيلم‌هاي آنها به روابط زن و مرد پرداخته مي‌شود،در حاليكه سينماي ما اينگونه نيست.
    وي مي‌افزايد: از نظر اخلاقي امكان اين كار نيست و خواهيد ديد كه اين اتفاق نمي‌افتد.آنها به سادگي با امكانات ما كنار نمي‌آيند و هزينه‌هاي سينماي ما كفاف خواسته‌هاي آنها را نمي‌دهد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com