1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 405  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609050206  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۰۷:۲۲
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

جهانگير كوثري:

سينماي ما طاقت دستمزدهاي ميليوني سوپراستارها را ندارد

جهانگير كوثري گفت: امكان حضور سوپراستارهاي جهاني در سينماي ما وجود ندارد و آنچه درباره حضور آنها در سينماي ايران مي‌شنويم، تبليغاتي است كه براي فروش فيلمها انجام مي‌شود .

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ «جهانگير كوثري» حضور سوپراستارهاي جهان را در سينماي ايران امري محال دانست و افزود:امكان چنين چيزي وجود ندارد ،چرا كه دستمزد بازيگران خارجي با معيار مالي سينماي ما هماهنگ نيست و با معيارهاي اخلاقي و فرهنگي ما هم جور در نمي‌آيد.
    وي ادامه داد: بازيگران زن خارجي هم بايد با پوشش‌هاي اسلامي و مورد تائيد جامعه ما در فيلم‌ ظاهر شوند كه كاملا با معيارهاي آنها متناقض است و اصولا شدني نيست.
    اين تهيه‌كننده سينما اظهار داشت: در مورد بازيگران مرد خارجي بايد بگويم كه پرداخت دستمزدهاي ميليوني‌شان براي سينماي ما امكان پذير نيست و بودجه فيلم‌هاي ما آنقدر نيست كه بخواهيم اين هزينه‌ها را هم بپردازيم.
    كوثري، اخبار استفاده از بازيگران مشهور خارجي در سينما را تبليغاتي دانست و گفت:امكان چنين چيزي وجود ندارد و اينها شعارهايي كه عملي نمي‌شود.در واقع عملي تبليغاتي است كه براي مورد توجه قرارگرفتن فيلمها از آن استفاده مي‌كنند و بخش عمده آن يك شعار است كه به آن اعتقادي ندارم.
    تهيه‌كننده «كتوني سفيد» اظهار داشت:سينماي ما با سينماي اين سوپراستارها متفاوت است، ما دنياي ديگري داريم كه اخلاقي و معنوي است ولي آنها به رعايت يكسري مسائل ظاهري مشغولند.در اكثر فيلمهاي آنها به روابط زن و مرد پرداخته مي‌شود،در حاليكه سينماي ما اينگونه نيست.
 وي مي‌افزايد: از نظر اخلاقي امكان اين كار نيست و خواهيد ديد كه اين اتفاق نمي‌افتد.آنها به سادگي با امكانات ما كنار نمي‌آيند و هزينه‌هاي سينماي ما كفاف خواسته‌هاي آنها را نمي‌دهد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com