1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 613  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609030214  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۳:۱۴
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

اکران "چهارانگشتي" با هاشمپور دهه 60

"چهارانگشتي" سعيد سهيلي در حالي از چهارشنبه هفته آينده اکران مي‌شود که جمشيد هاشمپور در آن با گريم معروف فيلم‌هاي آکشن دهه‌هاي 60 و 70 ظاهر شده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، سهيلي درباره اکران فيلم سينمايي "چهارانگشتي" گفت: "اين فيلم از چهارشنبه هفته آينده در گروه سينماهاي آزاد اکران مي‌شود. از آنجا که در اين گروه تعداد سينماهاي نمايش‌دهنده به انتخاب خودمان است، از نحوه اکران آن راضي هستم و زمان نمايش آن را هم مناسب مي‌دانم."
    وي با اشاره به اين نکته که "چهارانگشتي" فيلمي در ژانر اجتماعي است افزود: "اين فيلم اثري پليسي نيست، بلکه فيلمي است در ژانر اجتماعي که پليس هم در آن حضور دارد. اگر فيلم با تبليغات مناسب اکران شود قطعا با استقبال مخاطب رو به رو مي‌شود، چرا که مطمئنم فيلم قابليت جذب مخاطب را دارد."
    سهيلي درباره حضور هاشمپور با گريم معروف فيلم‌هاي اکشن دهه‌هاي 60 و 70 هم گفت: "بيش از يک دهه است مخاطب هاشمپور را با اين گريم نديده و حس کردم حضور او با اين تيپ براي تماشاگر جذاب خواهد بود. همچنين بهرام رادان هم در اين فيلم چهار گريم متفاوت براي دو نقش متفاوت دارد و حس مي‌کنم يکي ديگر از جذابيت‌هاي فيلم باشد."
    فيلم سينمايي "چهارانگشتي" با بازي ليلا اوتادي، انديشه فولادوند، طناز طباطبايي و مهدي ماهاني روايتگر قصه جواني شهرستاني به نام فواد است که براي کار به تهران مي‌آيد و با دختري به نام الهام آشنا مي‌شود. اين فيلم سال گذشته به سفارش ستاد برگزاري دومين جشنواره فيلم پليس توليد شد و برنده تنديس بهترين کارگرداني جشنواره شد.
    فيلم جديد سهيلي به مديريت پخش اميد فيلم اکران مي‌شود. او اين روزها در تدارک آغاز توليد فيلم جديد خود "چارچنگولي" است و قصد دارد آن را در ژانر کمدي توليد کند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com