1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 389  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609030209  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۳۹:۵۶
    ۱۳۸۶/۰۹/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

مقررات برپايي جشنواره بيست‌وششم فيلم فجر بزودي اعلام مي‌شود

مقررات برپايي جشنواره بيست‌وششم فيلم فجر طي جلسه‌اي نهايي شد و مدير عامل بنياد سينمايي فارابي به زودي مقررات اين جشنواره را اعلام خواهد كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «حبيب ايل بيگي»، مدير روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي درباره زمان اعلام مقررات بيست‌و‌ششمين جشنواره فيلم فجر اظهار داشت: مقررات جشنواره بيست‌و‌ششم هفته گذشته و در روز چهارشنبه نهايي شد و شوراي سياستگذاري جشنواره فيلم فجر آن را تنظيم كرد.
    وي گفت: قصد داريم تا چند روز آينده طي مصاحبه مطبوعاتي كه با حضور «مجيد شاه‌حسيني» رئيس بنياد سينمايي فارابي برگزار مي‌شود، مقررات و هدف‌گيري جشنواره را اعلام ‌كنيم و اين مقررات را براي دفاتر پخش،تهيه‌كنندگان،سازمان‌ها و ارگانهايي كه امسال فيلمي براي شركت دارند، ارسال خواهيم كرد.
    مدير روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي همچنين در پاسخ به اين سؤال كه اهالي سينما معتقدند امسال مقررات نسبت به سال‌هاي گذشته ديرتر اعلام شده و اين كار آنها را براي ارائه فيلم‌هايشان به دبيرخانه جشنواره سخت كرده، گفت:سال گذشته هم مقررات در آذر ماه منتشر شد ، ضمن اينكه ما در بخش خارجي از يك سال گذشته و با پايان جشنواره بيست‌و پنجم فعاليت‌مان را آغاز كرده‌ايم.
    ايل‌بيگي افزود: در بخش بين‌المللي هيأت انتخاب و ديبرخانه كارشان را انجام داد‌ه‌اند و تاكنون توانسته‌اند فيلم‌هاي بين‌المللي را رصد و شناسايي كنند. در اين راستا اكنون تعداد زيادي فيلم براي حضور در جشنواره ديده شده و بخش عظيمي از آنها نيز انتخاب شده است كه در زمان مناسب توسط دبيرخانه اعلام مي‌شود.
    وي همچنين اظهار داشت: در بخش سينماي ايران، سال گذشته مقررات جشنواره را در همين ايام اعلام كرديم و از نظر زمان اعلام نيز مثل سال گذشته عمل شده است و فيلمسازان مي‌دانند كه آذر ماه بايد فيلمهاي‌شان را به دبيرخانه جشنواره بفرستند و فيلم‌ها دي ماه توسط هيئت انتخاب مورد بازبيني قرار مي‌گيرند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com