1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 354  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608270010  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۰۹:۲۲
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

«فريد» سومين فيلم سينمايي‌ خود را مي‌سازد

«مهرداد فريد» كه اين روزها فيلم همخانه را در مرحله صداگذاري دارد،سومين فيلم بلند سينمايي‌اش را بهار سال آينده كليد مي‌زند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «فريد» ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: فيلمنامه اين اثر سينمايي در حال نگارش است كه داراي مضموني اجتماعي است و مسائل اجتماعي را دست‌آويز قرار داده است.
    وي همچنين افزود: اين فيلمنامه به موازات فيلمنامه ديگري كه احتمال دارد بايرام فضلي،شخصا كارگرداني كند،پيش مي‌رود.فضلي اين فيلمنامه را مي‌نويسد و اگر به نتيجه برسد،آن را خودش مي‌سازد.قرار است به عنوان تهيه‌كننده و مجري طرح در اين پروژه همكاري داشته باشم.
اين كارگردان با اشاره به دومين فيلم سينمايي‌اش «همخانه» افزود:فيلم در مرحله صداگذاري و ساخت موسيقي است.صداگذاري آن توسط موسوي‌نژاد ادامه دارد و چندي روزي است كه محسن نامجو آهنگسازي كار را شروع كرده است. از آنجايي كه فيلم نيمه موزيكالي است،ساخت موسيقي‌اش طولاني خواهد بود و حدود يك ماه زمان مي‌برد.
    فريد درباره رسيدن فيلم به جشنواره فيلم فجر گفت:كار به شكل منظمي پيش مي‌رود و اگر مشكل خاصي پيش نيايد فيلم قطعا به جشنواره خواهد رسيد.
مهرداد فريد پيش از اين فيلمهاي آرامش در ميان مردگان و همخانه را كارگرداني كرده است.در همخانه عليرضا اشكان، بهنوش بختياري، مريم بوباني، بيتا سحر خيز، اكبر عبدي، شهرزاد كمال‌زاده، سميه لرستاني، علي مردانه به ايفاي نقش پرداخته‌اند.فيلم داستان «مهسا» دانشجوي ترم آخر شهرستاني است كه به خاطر نمره نياوردن در يك درس، ناچار است يك ترم ديگر در تهران بماند. اما او كه تا كنون براي اقامت در تهران با چند تن از دانشجويان هم دوره اي خود هم اتاق بوده، با فارغ التحصيل شدن آنها مجبور است به فكر جايي ديگر براي اقامت باشد. اما مگر پيدا كردن جايي مطمئن در دل غولي مثل تهران، براي دختري تنها و شهرستاني، به اين سادگي است؟
    عوامل توليد «همخانه» عبارتند از: مجري طرح، نويسنده و كارگردان: مهرداد فريد،‌ تهيه كننده: مسعود جعفري جوزاني،‌ مدير فيلمبرداري: بايرام فضلي، صدابردار: بابك اخوان، مدير توليد: فتح الله جعفري جوزاني، محصول: پندار فيلم، جوزان فيلم و مركز گسترش سينماي مستند و تجربي.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com