1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 617  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608230212  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۳۱:۱۱
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

حسندوست:

"آواز گنجشک‌ها" شاخص‌ترين فيلم مجيدي است

تدوينگر فيلم سينمايي "آواز گنجشک‌ها" اين فيلم را شاخص‌ترين اثر در کارنامه مجيد مجيدي دانست.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، حسن حسندوست  گفت: "فيلم سينمايي "آواز گنجشک‌ها" در همان حال و هواي آثار قبلي مجيدي است و به نوعي مي‌توان آن را شاخص‌ترين اثر وي دانست. آقاي مجيدي و گروه توليد در اين پروژه زحمات زيادي کشيدند تا اثري شاخص و باکيفيت تهيه شود."

رضا ناجي در "آواز گنجشک‌ها"
وي درباره تدوين "آواز گنجشک‌ها" و نوع تعامل خود با کارگردان تصريح کرد: "درباره تدوين فيلم قبل از نمايش آن نمي‌توانم صحبت کنم.
    در "آواز گنجشک‌ها" هم مثل فيلم‌هاي قبلي تعامل و همکاري خوبي با مجيدي داشتم و خوشبختانه وي از نتيجه کار راضي است. مجيدي در فيلم‌هايش سعي مي‌کند از حداکثر توان افراد بهره بگيرد و من هم تلاش کردم آنچه مد نظر کارگردان است تحقق يابد."
   حسندوست که اکثر فيلم‌هاي مجيدي را تدوين کرده، درباره همکاري مداوم خود با اين کارگردان گفت: "من شخصا سينماي مجيدي را دوست دارم و خوشحالم که توانسته‌ام در اکثر کارها با او همکاري کنم. خوشبختانه نتيجه اين همکاري مستمر رسيدن به ديدگاههاي مشترک شده و الان دقيقا مي‌دانم مجيدي در هر کار از من چه مي‌خواهد."
    "آواز گنجشک ها" داستان کريم کارگر مزرعه شترمرغ است که به دلايلي از کار اخراج مي‌شود و براي پيدا کردن کاري ديگر به تهران مي‌رود، اما در اين کلانشهر با مسائلي عجيب مواجه مي‌شود. در اين فيلم رضا ناجي، کامران دهقان، حامد آغازي، پويا صالحي، محمدرضا شيخي، شبنم اخلاقي و نشاط نظري بازي کرده‌اند.
    فيلمنامه "آواز گنجشک‌ها" را مجيدي و مهران کاشاني نوشته‌اند و ديگر عوامل فيلم عبارتند از مشاور فيلمنامه: سيدناصر هاشم‌زاده، مدير فيلمبرداري: تورج منصوري، صدابردار: يدالله نجفي، طراح چهره‌پردازي: سعيد ملکان، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادايماني، صداگذار: محمدرضا دلپاک و مدير توليد: کامران مجيدي.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com