1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 422  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608230205  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۲۱:۳۵
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

ميرعلايي:

حساسيت موضوع باعث وقفه در توليد "زنجيرکشان" شد

تهيه‌کننده پروژه سينمايي "زنجيرکشان" حساسيت موضوع حج و معارف مربوط به آن را باعث وقفه در توليد اين فيلم به کارگرداني جمال شورجه اعلام کرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، سيداحمد ميرعلايي درباره روند توليد فيلم سينمايي "زنجيرکشان" به خبرنگار مهر گفت: "حميد سليمي در حال بازنويسي فيلمنامه است تا به محض رسيدن به فيلمنامه مطلوب، ساخت آن را شروع کنيم. خوشبختانه اين مرحله با سرعت خوبي پيش مي‌رود و اميدواريم هر چه زودتر "زنجيرکشان" را کليد بزنيم."
    وي در ادامه افزود: "فيلمنامه اوليه هم قابل قبول و مناسب براي ساخت بود. ولي به خاطر اينکه مضمون آن درباره حج است، ترجيح دادم فيلمنامه از همه لحاظ قابل قبول و با بيشترين کيفيت باشد. در واقع حساسيت مسئله حج باعث شد من و آقاي شورجه عجله‌اي براي کليد زدن فيلم نداشته باشيم."
    اين تهيه‌کننده با اشاره به اينکه مرحله به مرحله فيلمنامه "زنجيرکشان" باکيفيت‌تر شده گفت: "تمام دغدغه ما اين است که در بيان و انتقال مضمون فيلم دچار شعارزدگي نشويم. به هر حال موضوع حج و معارف آن و همچنين وحدت مسلمانان، اگر خوب پرداخت نشود فيلمنامه شعارزده و بي‌تاثير خواهد بود. از طرفي مخاطب اين فيلم غيرايرانيان هم هستند و حساسيت موضوع دوچندان است."
    ميرعلايي در پاسخ به اين سئوال که با توجه به حساسيت موضوع آيا فيلمنامه بر اساس شخصيت بازيگران نوشته مي‌شود يا نه گفت: "در وهله اول براي ما مضمون مهم است، اما در نگارش فيلمنامه به خصوصيات نقش اول فيلم يعني پروانه معصومي توجه داشته‌ايم. ضمن اينکه سال گذشته قسمتي از تصاوير را با ايشان گرفتيم و هنگام نوشتن فيلمنامه اين مسئله مد نظر بود."
    تهيه‌کننده پروژه سينمايي "زنجيرکشان" در پايان گفت: "نويسندگان فيلمنامه ابتدا تا حدود زيادي به تصاوير گرفته شده فيلم مقيد بودند. ولي الان بر اين مسئله اصراري نداريم؛ بلکه تمام سعي ما اين است که به فيلمنامه‌اي باکيفيت بالا از نظر مضمون و محتوا برسيم."
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com