1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 544  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608220214  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۰۰:۰۳
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

جشنواره بيست‌و‌ششم فيلم فجر/2

«پوست موز» و يك روايت سينمايي ديگر از روح

پروژه سينمايي «پوست موز» به كارگرداني علي عطشاني يكي از آثاري است كه براي نمايش در ويترين سينماي ايران در جشنواره فيلم فجر مراحل توليد را پشت سر مي‌گذارد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «پوست موز» كه حميدفرخ‌نژاد نقش اصلي آن را بازي مي‌كند،اين روزها روي ميز تدوين رفته است و سازندگانش مشغول انجام كارهاي فني آن هستند.
براين اساس، بيش از 40 درصد تدوين فيلم توسط علي عطشاني و شاهين يارمحمدي انجام شده و يار محمدي ،صداگذاري آن را همچنان ادامه مي‌دهد.
    «پوست موز» كه به روش HD تصويربرداري شده و براي نمايش در جشنواره به نسخه 35 ميلي‌متري تبديل مي‌شود. نكته قابل توجه در اين فيلم استفاده از جلوه‌هاي ويژه كامپيوتري و ترانه‌اي با صداي مجتبي كبيري خواننده پاپ، در تيتراژ پاياني آن است.
    اين فيلم كه بر اساس فيلمنامه‌اي از امير علي محسنين نوشته شده، داستان جوان ثروتمندي به نام حميد را روايت مي‌كند، بر اثر تصادف به كما مي‌رود و روحش در عالم برزخ عاشق روح دختري جوان مي‌شود.جسمش در اين دنيا به تدريج بهبود مي‌يابد و از كما در مي‌آيد.اينك او مي‌خواهد دوباره به آن دنيا برگردد، اما خودكشي حرام است و قطعا او را به جهنم خواهند برد.
    عوامل سازنده اين فيلم عبارتند از:مدير فيلمبرداري:مرتضي غفوري،مدير توليد و برنامه ريز:بهمن گودرزي،صدابردار:امين ميرشكاري،جلوه‌هاي تصويري:فرشاد شهلايي، شاهين يارمحمدي،روابط عمومي : افشين رضايي،مجري طرح:موسسه بيتا فيلم تهران،تهيه كننده:اصغر عطشاني،بازيگران:حميد فرخ نژاد،بهنوش طباطبايي،بهزاد فراهاني،هوشنگ حريرچيان،مهران رجبي،داوود خورشيدي،كيانوش گرامي،كيومرث ملك مطيعي،مهوش وقاري،رضا بنفشه خواه،امير غفارمنش،رامين نعمتي، محمود بنفشه خواه،گيتي معيني و...
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com