1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 523  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608210213  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۰:۰۶
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«مرگ در برلين» همچنان منتظر صدور ويزا

گروه سازنده فيلم سينمايي «مرگ در برلين» به كارگرداني حبيب‌اله بهمني پس از گذشت دو ماه همچنان منتظر اخذ ويزا براي شروع كار در آلمان هستند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، حبيب ‌اله بهمني درباره وضعيت ساخت «مرگ در برلين» گفت: بخشي از لوكيشن‌ها و بازيگران اصلي فيلم را در آلمان و آمريكا لاتين انتخاب مي‌كنيم و بخشي از فضاي فيلم نيز مربوط به كشورهاي فوق است، به همين جهت بايد سفري به‌ آلمان و آمريكاي لاتين داشته باشيم.
    وي افزود: سفر به كشورهاي فوق نيازمند به طي مقدماتي است كه در حال پيگيري و ايجاد هماهنگي براي آن هستيم.اين برنامه‌ريزي نيز در اختيار ما نيست و از خارج از عهده ماست. اميدوارم هماهنگي‌ها با همكاري دوستان در سفارت به سرعت انجام شود تا ويزا براي اعضاي گروه صادر گردد.
    به گفته اين كارگردان، گروه «مرگ در برلين» منتظر صدور ويزا از سفارت‌هاي كشورهاي فوق هستند و با صدور ويزاي هر كدام از كشورهاي مورد نظر به سرعت ترتيب سفر گروه داده مي‌شود.
    كارگردان «مرگ در برلين» گفت: فيلمنامه كار آماده است و پروانه ساخت آن هم صادر شده است، مدتي است پيش توليد فيلم شروع شده و فعلا تنها فيلمبردار كار آقاي محسن ذوالانوار است.
    بهمني خاطر نشان كرد: با بازيگران داخلي نيز براي همكاري در فيلم صحبت‌هايي شده است كه هنوز قطعي نشده است.
    داستان اين فيلم كه بر اساس فيلمنامه‌اي از خود بهمني ساخته خواهد شد، درباره يكي از بازماندگان بمباران شيميايى شهر حلبچه و سردشت است كه زندگي كنوني او به تصوير كشيده مي‌شود.
    حبيب‌اله بهمنى كه تهيه‌كنندگى و كارگردانى اين فيلم را خود بر عهده دارد،فيلمنامه «مرگ در برلين» را طي يكسال و بر اساس يك عكس نوشته است.
    وي كارگردان فيلم‌هايي چون مرواريد سياه، راننده سفير، تارهاي نامريي‌ و زنداني 707 بوده كه دو فيلم نخست را به ‌طور مشترك با «شفيع ‌آقامحمديان» كارگرداني كرده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com