1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 591  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608200218  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۸:۵۷
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

بابك حميديان:

همکاري با فرمان‌آرا سخت و لذتبخش بود

بابک حميديان بازي در فيلم سينمايي "خاک آشنا" به کارگرداني بهمن فرمان‌آرا را تجربه‌اي سخت اما لذتبخش براي خود عنوان کرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، حميديان درباره حضور در فيلم "خاک آشنا" گفت: کار با بهمن فرمان آرا نقطه عطف حرفه من است و دوست دارم باز هم در فيلم‌هاي وي بازي کنم. فرمان‌آرا کارگرداني بادانش و ارزشمند براي سينماي ايران است و به همين خاطر کار با او براي هر کسي موهبت است.
    وي که در فيلم سينمايي "يک بوس کوچولو" نيز با فرمان آرا همکاري داشته، افزود: "در "يک بوس کوچولو" نقشي کوچک داشتم، ولي همين همکاري اندک کافي بود تا تجربه‌اي بزرگ در کنار ايشان کسب کنم. خوشبختانه در "خاک آشنا" اين افتخار نصيبم شد باز هم از تجربيات و دانش آقاي فرمان آرا بهره ببرم و اميدوارم اين همکاري تداوم داشته باشد."
    اين بازيگر درباره نقش خود در "خاک آشنا" گفت: "من در اين فيلم نقش پسري 21 ساله را بازي کردم که ثمره طلاق است و در زندگي با بحران‌هاي شديدي رو به روست. بابک در گير و دار اين بحران‌ها معتاد و به اين ترتيب مشکلات و گرفتاري‌هاي او دوچندان مي‌شود. در مجموع اين نقش را خيلي دوست دارم و يکي از جذابترين نقش‌هايي است که بازي کرده‌ام."
    حميديان در ادامه افزود: "اين کاراکتر هشت سال از من کوچکتر بود. به همين دليل پرداخت خوب آن کار را براي من سخت مي‌کرد. البته نهايت تلاشم را کردم تا نقش بابک را آن گونه که مد نظر آقاي فرمان آرا است بازي کنم و خوشبختانه نتيجه کار هم رضايتبخش شد."
    وي در پايان گفت: "نقش "بابک" را آقاي فرمان آرا بر اساس خصوصيات من نوشته بود و از همان ابتدا تاکيد داشت اين نقش را من بازي کنم. همين لطف فراوان او نسبت به من سختي کار را دوچندان مي کرد. در مجموع همکاري‌ام در "خاک آشنا" سخت و لذتبخش بود."
    "خاک آشنا" داستان نقاشي را روايت مي کند که در گريز از هياهوي مرکز به روستايي در کردستان پناه مي‌برد. رضا کيانيان، بيتا فرهي، مريم بوباني، نيکو خردمند و هدايت هاشمي هم در اين فيلم بازي کرده‌اند. تدوين "خاک آشنا" بر عهده عباس گنجوي است و احمد پژمان موسيقي آن را مي‌سازد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com