1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 378  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608200200  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۲۶:۱۸
    ۱۳۸۶/۰۸/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي:

فيلمهاي جشنواره رشد در سينماهاي حوزه هنري اكران مي شود

تمامي سينماهاي حوزه هنري از صبح تا ساعت 2 بعد از ظهر براي اكران فيلمهاي توليد شده دو سال اخير جشنواره رشد در خدمت مدارس قرار مي گيرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، دكتر بنيانيان، رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، در آئين پاياني سي و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم رشد، با اعلام اين مطلب، به آغاز نهضت ياري آموزش و پرورش، اشاره و تأكيد دارد كه وقتي مي توان آموزش و پرورش تمدن ساز را پايه گذاري كرد كه همه ارگان هاي دولتي و خصوصي، به پيشنهاد خود، امكاناتش را در اختيار آموزش و پرورش قرار دهند.
    او با بيان اين مطلب كه بايد اصلاح نگرش نسبت به آموزش و پرورش، توسط شخصيت هاي فرهنگي صورت گيرد،‌ ادامه داد:‌ توليد فيلمهاي آموزشي مي تواند در جهت دستيابي به اين هدف بسيار مؤثر باشد. فيلمسازان مي توانند نگاه شهرداران، فرمانداران و تخصيص دهندگان منابع را نسبت به آموزش و پرورش جلب كنند.
    رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي در ادامه صحبت هايش گفت: روزي كه دانش آموزان ديگر در يك حياط يا آپارتمان زنداني نباشند و دبستان ها كلاس هاي خود را در ميان پارك هاي شهر برپا كنند و مديران صنايع و كارخانه هاي بخش خصوصي و دولتي خودشان مسير بازديد دائمي دانش آموزان از كارخانجاتشان را فراهم كنند، به ديدگاهي رسيده ايم كه مي توان از طريق آن تمدن اسلامي را برپا كرد.
    بنيانيان در پايان صحبت هايش گفت: علاوه بر لزوم توجه بيشتر به توليد آثاري براي كيفيت بخش به علم در حوزه رابطه معلم و دانش آموز، جاي توليد فيلمهايي براي رشد آموزه هاي مديران و معلمان مدارس هم خالي است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com