1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 461  تاريخ مخابره خبر:  ۱۹/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608190206  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۵۶:۱۷
    ۱۳۸۶/۰۸/۱۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

شركت 34 عنوان فيلم از 26 كشور جهان در جشنواره كوثر

34 عنوان فيلم از 26 كشور جهان در بخش بين‌الملل سومين جشنواره فيلم كوثر شركت كرده است و روند دريافت آثار همچنان ادامه دارد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از كميته اطلاع‌رساني جشنواره كوثر، اين 34 اثر در قالب 12 اثر داستاني و 22 اثر مستند در دبيرخانه جشنواره به ثبت رسيده است.
    بنابراين گزارش، 34 عنوان فيلم در بخش بين‌الملل جشنواره كوثر از كشورهايي چون: مصر، قرقيزستان، فرانسه، بوركينافاسو، آلمان، كانادا، تركيه، ليتواني، هلند، انگلستان، اتريش، آمريكا، هند، كويت، ژاپن، آفريقاي جنوبي، لبنان، فلسطين، سوريه، بلژيك، سوئيس، الجزاير، امارات متحده عربي، يمن و روسيه براي جشنواره رسيده است.
    اين گزارش حاكي است: رويكرد فيلم‌ها به نقش زنان در تحكيم مباني خانواده به عنوان همسر و مادر، نقش زنان در بيداري، مقاومت و پايداري ملت‌ها، جايگاه رفيع و عزت بخش حقوق بانوان در اسلام، نقش بالندگي زنان مسلمان در عرصه‌هاي علمي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي، نقش مثبت حجاب و عفاف در ساير كشورها، از جمله محورها و موضوعاتي است كه آثار بخش بين‌الملل با توجه به آنها، ارزشيابي و انتخاب مي‌شوند.
    برپايه اين خبر، سومين جشنواره فيلم «كوثر» به همت ستاد آيه‌هاي ايثار و تلاش و استانداري خراسان رضوي با همكاري مراكز مختلف از جمله معاون امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در بخشهاي مختلف «فيلم‌هاي سينمايي»، «فيلم‌هاي سينمايي ويدئويي»، «آثار كوتاه و مستند»، «بخش مسابقه فيلمنامه‌نويسي (ياس زرين)»، «مسابقه فيلم‌هاي 135 ثانيه‌اي» و «بخش جنبي» از 20 تا 23 آذرماه سال جاري در مشهد مقدس برگزار مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com