1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 586  تاريخ مخابره خبر:  ۱۴/۸/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138608140213  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۶:۲۲
    ۱۳۸۶/۰۸/۱۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

پروانه ساخت «نقاب زيبا» مهرجويي لغو شد

پروژه جديد داريوش مهرجويي كه پروانه ساخت آن سال گذشته صادر شده بود طبق قانون و به دليل پايان يافتن مهلت سه ماهه اداره نظارت و ارزشيابي و عدم درخواست مجدد از سوي مهرجويي براي تمديد آن، باطل شد تا جلوي دوربين رفتن پروژه «نقاب زيبا» در هاله‌اي از ابهام قرار بگيرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، مهلت اوليه اداره نظارت براي ساخت فيلمي كه پروانه ساخت گرفته سه ماه است. اين درحالي است كه سال قبل در مقطعي پيش‌توليد اوليه اين فيلم آغاز و حتي عنوان شد كه بهرام رادان و گلشيفته فراهاني بازيگران اصلي آن هستند.
    دليل اصلي به تعويق افتادن «نقاب زيبا» مهيا نشدن سرمايه براي جلوي دوربين رفتن فيلم و عدم حمايت‌هاي لازم بوده است. پروژه جديد مهرجويي يك فيلم در حوزه دفاع مقدس است.
    «نقاب زيبا» داستان سربازي است كه پس از سال‌ها اسارت به وطن برمي‌گردد، اما به دليل جراحت‌هاي وارد شده به صورتش تصميم مي‌گيرد با چهره‌اي تازه با خانواده‌اش روبرو شود.
    فصل فيلمبرداري «نقاب زيبا» زمستان است و اگر مهرجويي تصميم داشته باشد اين فيلم را جلوي دوربين ببرد بايد مجدداً از اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد درخواست پروانه ساخت بدهد. سعيد سعدي (مجري طرح) تنها كسي است كه حضورش در اين پروژه قطعي شده بود.
    مهرجويي كه در دبي حضور دارد دباره «سنتوري» مي‌گويد: در شرايط فعلي كه حساسيت بر روي فيلم سنتوري زياد است، بايد سكوت كرد تا زمينه نمايش اين فيلم فراهم شود و هر چه بگويم ممكن است به ضرر اين فيلم تمام شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com