1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 478  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۷/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138607240201  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۵۵:۳۱
    ۱۳۸۶/۰۷/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

«چوپان دروغگو» حسن پور در جشنواره شيکاگو

فيلم سينمايي «چوپان دروغگو» ساخته سيروس حسن پور در دومين حضور بين المللي خود در سال جديد، رهسپار جشنواره کودکان شيکاگو شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري ها، دومين ساخته بلندحسن پور بر اساس داستان «چوپان دروغگو» است که در بازنگري کتاب هاي درسي سال دوم دبستان حذف شده است.
    اين فيلم به زندگي خواهر و برادري مي پردازد که براي چوپاني به يک روستا مي روند، اما حضور آنها در خانه يکي از روستاييان ماجراهايي را به وجود مي آورد که کنايه از همان داستان حذف شده از کتاب فارسي سال دوم دبستان است.
    اين فيلم که پيشتر در جشنواره هاي مختلفي نظير جيفوني ايتاليا، پانوراماي زلين در چک و کودکان مکزيک حضور داشته است، اين بار نيز از 28 ـ 18 اکتبر (26 مهر تا 6 آبان ماه) در بخش مسابقه بيست و چهارمين دوره جشنواره کودکان شيکاگو حضور خواهد داشت.
    بخش مسابقه جشنواره شيکاگو در رده هاي سني مختلف با داوراني از همين رده هاي سني برگزار و داوري مي شود و در آن فيلم هاي متفاوتي در ژانر کودک و نوجوان از اقصا نقاط مختلف دنيا شرکت مي کنند و در زمره جشنواره هاي معتبر امريکا در اين زمينه محسوب مي شود.
    «چوپان دروغگو» تنها فيلمي است که از سوي (CMI) در اين جشنواره حضور دارد و قرار است پس از آن عازم جشنواره هاي فيل طلايي در حيدرآباد هند و برگ ريزان «ليستا پاد» مينسک در روسيه سفيد شود.
    برپايه اين خبر، اداره کل رسانه بين الملل سيما (CMI) که عرضه جهاني اين فيلم را بر عهده دارد، در آخرين حضور خود پيش از اين با فيلم «حيات» به کارگرداني غلامرضا رمضاني در جشنواره شيکاگو شرکت کرده بود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com