1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 479  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۷/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138607020221  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۴۲:۴۳
    ۱۳۸۶/۰۷/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

انتقاد علي وزيريان از شرايط اكران«خدا نزديك است»

علي وزيريان گفت: به من گفتند كه قرار است «خدا نزديك است» در گروه سينمايي استقلال به نمايش در بيايد اما متوجه شدم كه اين فيلم قرار است تنها در چهار سينما به نمايش در بيايد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، با وجود اينكه تنها دو هفته به اكران فيلم «خدا نزديك است» باقي مانده است اما به گفته علي وزيريان كارگردان اين فيلم، هنوز كپي‌هاي اين فيلم براي سينماها آماده نشده ضمن اينكه به جاي گروه استقلال قرار است اين فيلم تنها در چهار سينما به نمايش در بيايد.
    وزيريان گفت: اخيرا متوجه شدم كه اين فيلم قرار است تنها در چهار سينماي استقلال، مركزي، سپيده و شاهد به نمايش در بيايد و مديريت سينماي حوزه نيز اين موضوع را به من اطلاع نداده بود.
    وزيريان افزود: اين كار قطعا لطمه شديدي به فيلم مي‌زند و باعث مي‌شود كه من از موفقيت اكران فيلم كاملا نااميد شوم.
    وزيريان در ادامه با اشاره به مديريت سينمايي حوزه هنري گفت: متاسفانه هيچ فكر و تدبيري در اين بخش از سازمان به چشم نمي‌خورد. البته دليل آن ممكن است بي‌اعتقادي حوزه هنري به فيلمهاي ديني باشد و يا شايد سوءمديريت در اين سازمان باعث اين اتفاق باشد ولي با وجود تاكيد رياست سازمان تبليغات اسلامي به اكران آثار ديني، متاسفانه معاونت سينمايي اين سازمان در برابر خواست ايشان مقاومت مي‌كند.
    وي افزود: فيلمهايي سينمايي بدنه با تعداد سالنهاي بالايي به نمايش در مي‌آيند و اكران آثار فرهنگي نيز با تعداد حداقل ده سينما انجام مي گيرد ،اما فيلم من شرايط اكران نامناسبي دارد و حتي با وجود اينكه آقاي اربابي‌ در معاونت نظارت و ارزشيابي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي چند سانس در سينماهاي ديگر به نمايش اين فيلم اختصاص دادند ولي حوزه هنري هنوز اقدامي براي تهيه هيچ‌گونه كپي از اين فيلم جهت نمايش در سينماها نكرده است.
    حسين حق‌گو معاون سينماهاي حوزه هنري اين موضوع را رد كردو گفت: اين فيلم در گروه استقلال اكران مي‌شود و ما در حال رايزيني براي اكران محدود آن در ديگر سالن‌ها هستيم.
اما عليرغم اين اظهارات وزيريان گفت: از طرف حوزه هنري و رياست معاونت سينمايي اين سازمان رسما به من ابلاغ شده «خدا نزديك است» تنها در چهار سينماي استقلال، مركزي، سپيده و شاهد اكران مي‌شود و هنوز هيچ اقدامي براي تهيه كپي‌هاي اين فيلم انجام نشده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com