1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 504  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606240221  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۳۴:۴۶
    ۱۳۸۶/۰۶/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

مايكل مور:

بايد «بوش» را از كاخ سفيد بيرون انداخت

مايكل مور با اشاره به اينكه بايد بوش را بيرون انداخت گفت :متاسفانه آمريكايي ها هنوز آنقدر جرات پيدا نكرده‌اند كه آدمي مثل بوش را از كاخ سفيد بيرون بيندازند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سينماي ايران، مايكل مور كه اينك در فرانسه به سر مي برد در جمع خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب كه هدفش از ساخت مستندي همچون "سايكو" نمايش حقايق موجود در جامعه به اصلاح متمدن آمريكايي است، گفت: بوش به زودي تقاص اشتباهات و خطاهايي را كه با افتخار در مورد آنها سخن مي‌گويد، پس خواهد داد.
    خبرگزاري آمريكاي لاتين به نقل از مايكل مور نوشت: اين حقيقت غير قابل انكار را نبايد فراموش كرد كه بوش در زمره رييس جمهور هايي قرار مي گيرد كه از هيچ محبوبيتي برخوردار نيستند. تقريبا 70 درصد از مردم نسبت به نتيجه عملكردهاي او در طول مدت رياست جمهوري‌اش با نگاهي منتقدانه سخن مي گويند و همين موضوع نيز نشان مي دهد كه بالاخره مردم آمريكا هم به درجه قابل قبولي از آگاهي رسيده‌اند.
    مور از اينكه همه مستندهايش توانسته‌اند تاثيرات مثبتي را بر افكار عمومي و به خصوص افكار عمومي مردم كشورش بگذارند ابراز خوشحالي كرد و گفت: تنها از يك بايت ناراحت هستم و آن اين است كه آمريكايي ها هنوز آنقدر جرات و جسارت يدا نكرده اند كه آدمي مثل بوش را از كاخ سفيد بيرون بياندازند.
    گفتني است سيكو، مستند جديد مايكل مور درباره سيستم بهداشتي آمريكا توانست رتبه سوم را در فهرست پرفروش‌ترين مستندهاي همه دوران‌ها به دست آورد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com