1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 509  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606240220  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۳۳:۰۱
    ۱۳۸۶/۰۶/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

در زميني به وسعت شش هزار متر مربع

كاخ جشنواره فيلم فجر در پارك ملت بنا مي‌شود

يك مجموعه سينمايي در بزرگترين مجتمع علمي ـ فرهنگي كشور با قابليت استفاده به عنوان كاخ جشنواره در پارك ملت تهران ايجاد مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سينماي ايران، اين مجموعه از جمله طرح‌هاي قابل توجه درحوزه ساخت سالن‌هاي سينما و بازسازي اساسي سينماها طي دو سال اخير است.
    اين مجموعه سينمايي به دليل قرار گرفتن در يك محيط بسيار مناسب، دسترسي مطلوب و 4 سالن اصلي و سالن هاي VIP تأثير عمده‌اي بر ارتقاي كيفي و استانداردهاي فضاهاي سينمايي تهران و حتي كشور خواهد داشت و مي‌تواند به عنوان كاخ جشنواره مورد استفاده قرار بگيرد.
    اين مجموعه سينمايي قسمتي از بزرگترين مجتمع علمي – فرهنگي كشور ، در زميني به وسعت شش هزار متر مربع است كه در پارك ملت قرار دارد و با 15 هزار متر مربع زيربنا، به صورت قوسي شكل بنا شده است.
    اين مجتمع علاوه بر فضاهاي جنبي و تأسيساتي، چهار سالن سينما دارد كه به صورت قرينه، دو سالن در بالاي مجموعه و دو سالن در زير زمين قرارگرفته و هركدام با سالن‌هاي انتظار جداگانه، قابليت پخش فيلم‌هاي مختلف را براي بازديد 300 نفر تماشاگر دارد.
    ارتفاع كل اين مجموعه 40 متر و ارتفاع ساختمان 20متر است كه كاملا به سطح شهر مسلط است و نماي آن كاملا شيشه اي خواهد بود. مجتمع علمي – فرهنگي پارك ملت به شكل مكعبي متغير و قوسي شكل است و ارتفاع آن به هيچ عنوان از درختان سطح پارك بلندتر نيست.
    ساخت مجموعه سينمايي پارك ملت تهران به صورت جدي از اسفندماه سال 84 آغاز شده است در حال حاضر بتن ريزي در دو سمت E وC ساختمان به پايان رسيده است كه با برنامه ريزي صورت گرفته، بزرگترين مجموعه علمي - فرهنگي كشور، تا 22 بهمن امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com