1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 611  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۶/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138606110219  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۴۵:۱۸
    ۱۳۸۶/۰۶/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

جشن خانه سينما ملي نيست

حبيب‌اله کاسه‌ساز با انتقاد از نظر پرويز پرستويي مبني بر اينکه جشن خانه سينما مهمتر از جشنواره فيلم فجر است، اعلام کرد جشن خانه سينما ملي نيست.

    به گزارش سایت سینمایی سوره، کاسه ساز در خصوص اهمیت جشن خانه سینما گفت: "این جشن، جشنی است مخصوص اهالی سینما که نمی توان عنوان ملی را به آن اطلاق کرد. در واقع جشن ملی سینمای ایران جشنواره فیلم فجر است که ارتباطی مستقیم با پیروزی انقلاب اسلامی دارد."
    وی با بیان این نکته که جشن خانه سینما باعث افزایش اختلاف ها و کدورت ها در بین اهالی سینما شده گفت: "جشنی که با این شرایط برگزار می شود، همان بهتر که برپا نشود! واقعا عجیب است، مسئولان جشن ادعا می کنند جشن یازدهم بهترین جشنی است که تاکنون برگزار شده، ولی می بینیم این همه اختلاف و کدورت به وجود آورده است."
    کاسه ساز در ادامه افزود: "وقتی دوستان چنین ادعایی را مطرح می کنند یاد حرف های محمد سعید الصحاف وزیر تبلیغات صدام می افتم. زمانی که فرودگاه عراق به تصرف آمریکایی ها درآمد او می گفت هیچ اتفاقی نیفتاده است. به عقیده من دوستان ما در جشن خانه سینما مثل صحاف می خواهند با تبلیغات توخالی بگویند هیچ اتفاقی نیفتاده است."
    تهیه کننده فیلم "اخراجی ها" در پایان درباره خروج 42 فیلم از جشن خانه سینما گفت: "دوستان مدعی شده اند این 42 فیلم ارزش دیدن نداشته اند. واقعا به این عزیزان می گویم فیلم هایی مثل "سنتوری"، "اخراجی ها" و "پابرهنه در بهشت" بی ارزشند؟ آنها با این اظهار نظرها تلاش 42 کارگردان، نویسنده و تهیه کننده و ... را زیر سئوال برده اند. به زعم من همه اینها نشان دهنده بی تدبیری مدیران خانه سینما و مسئولان برپایی جشن است."
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com