1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 503  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605280227  ساعت مخابره خبر: ۱۸:۱۵:۱۵
    ۱۳۸۶/۰۵/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلم‌هاي جديد جشنواره ونيز اعلام شد

مارکو مولر، رئيس جشنواره فيلم ونيز چند فيلم جديد را به بخش رسمي شصت و چهارمين جشنواره فيلم ونيز اضافه کرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اسکرين ديلي اعلام کرد از جمله فيلم هاي جديد اين جشنواره مي توان "جداسازي" ساخته آموس گيتاي اشاره کرد که محصول مشترک فرانسه، ايتاليا، آلمان و رژيم صهيونيستي است. داستان اين فيلم در زمان خروج نيروهاي اسرائيلي از نوار غزه روي مي دهد و وقايعي را در بر مي گيرد که براي يک خانواده روي مي دهد.
    "جداسازي" دوازدهمين فيلم گيتاي است که در جشنواره ونيز نمايش داده مي شود. اين فيلم در بخش خارج از مسابقه پخش مي شود که به نمايش آثار فيلمسازاني اختصاص دارد که سال هاست در ونيز حضور دارند. ديگر کارگردان هاي حاضر در اين بخش شامل وودي آلن، کلود شابرول، تاکشي کيتانو و مانوئل دي اوليويرا است.
    ديگر فيلم جديد، Callas assoluta ساخته فيليپ کولي، مستندساز فرانسوي است که توليد مشترک فرانسه و يونان است و در بخش "افق ها" نمايش داده مي شود. اين فيلم چهار مقطع مهم از زندگي ماريا کالاس، خواننده افسانه اي اپرا را در بر مي گيرد که 30 سال پيش در گذشت.
    نمايش سه فيلم مستند ميکل آنجلو آنتونيوني، استاد فقيد سينماي ايتاليا از ديگر برنامه هاي جديد جشنواره ونيز است. Nettezza Urbana، توليد 1948 "سرگيجه" (1950) و "نگاه ميکل آنجلو" (2004)، يکي از فيلم هاي آخر آنتونيوني از جمله فيلم هايي هستند که در جشنواره امسال نمايش داده مي شوند.
    ضمنا جشنواره ونيز با نمايش فيلم "خودنگاره آشوئيتس"، آخرين فيلم آلبرتو گريفي، فيلمساز تجربي که آوريل گذشته در گذشت به اين فيلمساز اداي احترام مي کند. اين فيلم که در بخش حارج از مسابقه نمايش داده مي شود، از 1967 تا 2004 را در بر مي گيرد و شامل بخش هايي استفاده نشده از مونيکا ويتي است که در فيلم "صحراي سرخ" (1964) آنتونيوني مي کوشد گريه کند، همين طور يک فيلم که در آشوئيتس ساخته شده است. شصت و چهارمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم ونيز از 29 اوت تا هشتم سپتامبر برگزار مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com