1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 494  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۵/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138605240218  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۳۳:۳۵
    ۱۳۸۶/۰۵/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

در اعتراض به انحصار قدرت در سينماي آمريكا

هنرمندان آمريكايي، مقامات هاليوود را تهديد كردند

عده‌اي از كارگردان‌ها، نويسندگان و هنرپيشه‌هاي سينماي آمريكا، مقامات اجرايي هاليوود را به خاطر رفتارهاي ناعادلانه تهديد كردند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سينماي ايران، رويترز نوشت: افزايش 21 درصدي تعداد پروژه‌هاي كامل شده‌اي كه جاي مشخصي در سينماي هاليوود ندارند، در نيمه اول سال 2007 ، (در مقايسه با مدت مشابه پارسال) باعث شده تا نويسندگان، كارگردان ها و بازيگران نسبت به چنين وضعي ابراز ناراحتي كرده و مقامات اجرايي هاليوود را تهديد به اعتصاب كنند.
    بنا بر اين گزارش، توجه بيش از اندازه مسئولين اجرايي هاليوود به گروه خاصي از فيلمنامه‌نويسان و هنرپيشه‌هاي هاليوود موجب به راه افتادن موج تازه‌اي از اعتراض‌ها نسبت به سياست‌هاي سينمايي آمريكا شده است.
    بلاتكليفي پروژه‌هاي فيلمسازي كه يا به طور كامل به پايان رسيده‌اند و يا در مرحله پاياني قرار دارند، از يك سو و ارائه خدمات فوق‌العاده به برخي پروژه‌هاي ديگر، سبب شده تا بسياري از تهيه‌كنندگان و كارگردان‌هاي سينماي آمريكا، هاليوود را متهم به بي‌عدالتي و تبعيض كنند.
    صنف نويسندگان سينمايي، اتحاديه كارگردان ها و صنف هنرپيشه هاي آمريكا در مذاكراتي كه اخيرا با استوديوهاي ضبط و پخش برنامه داشتند با اشاره به اين مطلب كه زمان قرار داد همكاري بسياري از آنهابه سر خواهد آمد، اعلام كردند تنها در شرايطي حاضر به ادامه همكاري و عقد قرار داد مجدد خواهند بود كه مسئولان اجرايي نسبت به رفتارهاي غيرعادلانه‌اي كه در هاليوود و سينماي آمريكا مي‌شود، تجديد نظر كنند.
    آنها همچنين خواستار نظارت بيشتر بر مراودات و دادو ستدهاي داخلي و ميان حوزه اي در سينماي اين كشور كه باعث به راه افتادن درگيري‌هاي بيشماري در بين مسئولان انجمن ها و اصناف مختلف شده است، شدند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com