1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 580  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۴/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138604200204  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۵:۲۸
    ۱۳۸۶/۰۴/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

كمال تبريزي:

«پاداش» فعلا در مراحل اوليه‌ توليد است

كمال تبريزي گفت: تاريخ دقيق شروع فيلمبرداري‌ فيلم سينمايي «پاداش» با توجه به پيش ‌توليد سنگين آن و ضرورت گرفتن مجوزهاي لازم از دولت عربستان، هنوز مشخص نيست.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين كارگردان سينماي ايران كه آخرين ساخته‌ سينمايي‌اش «هميشه پاي يك زن در ميان است» را در مرحله‌ فني براي نمايش آماده مي‌كند، درباره‌ آخرين مراحل ساخت فيلم جديدش «پاداش» كه به چندي قبل پروانه‌ ساخت آن را گرفته است، گفت: طي هفته آينده‌ به همراه محسن شاه‌ ابراهيمي طراح صحنه، محمدرضا سكوت مدير فيلمبرداري و سيدجمال حاتمي دستيار اول کارگردان و برنامه‌ريز و مهدي كريمي مديرتوليد، فقط جهت بازبيني لوکيشن به مكه خواهيم رفت و امكان فيلمبرداري نخواهيم داشت.
    وي درباره‌ فيلم‌نامه‌ «پاداش» نيز گفت: نويسنده فيلم‌نامه رضا مقصودي است که در ژانر سينماي طنز فعال هستند و اين فيلم‌نامه فعلا در مرحله بازنويسي توسط خود ايشان قرار دارد.
    تبريزي درباره‌ موضوع فيلم‌نامه ترجيح داد صحبتي نكند و ادامه داد: با توجه به تغييراتي که طي چند جلسه گفتگوي من با فيلمنامه نويس در صحنه‌هاي مختلف فيلم رخ خواهد داد، ترجيح بر آن است که فعلا در مورد خلاصه داستان آن هيچ اظهار نظري نکنم. چرا که از قديم گفته‌اند: شب دراز است و قلندر بيدار!
    وي در پايان متذكر شد: ساخت فيلم سينمايي «پاداش» کاملا در مراحل اوليه است و به محض جدي شدن کامل روند توليد آن که همراه با اتمام بازنويسي کامل فيلمنامه خواهد بود، اخبار آن را منتشر خواهيم كرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com