1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 566  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138601260107  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۰:۵۲
    ۱۳۸۶/۰۱/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

نقد و بررسي فيلم «آفسايد» در آمريكاي شمالي

انجمن فيلم آمريكا تعدادي فيلم از جمله از «آفسايد» از ايران، «زنداني يا چگونه من تصميم گرفتم توني بلر را به قتل رسانم» از انگلستان و «زندگي ديگران» از آلمان را ضمن نمايش، مورد نقد و بررسي قرار مي‌دهد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از ورلد سوشياليست، در اين نشست فيلم‌هاي «آفسايد»، «چگونه من تصميم گرفتم توني بلر را به قتل رسانم»، «زندگي ديگران»، «باماكو» و «دارات» (فصل خشك) كه پاييز 2006 توسط منتقدان برجسته‌اي چون «ديويد والش» و «جوآني لورير»، مورد در دو جشنواره بين‌المللي فيلم تورنتو و ونكوور كانادا مورد نقد و بررسي قرار گرفتند، نمايش داده مي‌شوند.
    همچنين در اين نشست نوشته‌ها و نقد مكتوب اين دو منتقد سينمايي در كنار يكديگر گذاشته شده و با استفاده از آنها بار ديگر اين چند فيلم را مورد بازبيني و بررسي قرار مي‌دهند.
فيلم «آفسايد» به كارگرداني «جعفر پناهي» و نويسندگي مشترك «جعفر پناهي» و «شادمهر راستين» داستان دختري است كه به ياد قربانيان بازي ايران و ژاپن تصميم مي‌گيرد با پوشيدن لباس پسرانه وارد ورزشگاه آزادي شود، تا در بازي حساس ايران و بحرين جاي آنها خالي نباشد.
    همچنين «زندگي ديگران»، يكي ديگر از فيلم نشست برگزار شده در آمريكاي شمالي، همان برنده جايزه اسكار بهترين فيلم خارجي زبان است كه در ميان اهالي سينما طرفداران بسياري دارد.
    اين فيلم داستان يكي از نماينده‌هاي ارشد وزارت امنيت داخلي آلمان، با نام استاسي، است كه با امضاي توافقنامه‌اي متعهد مي‌شود تا به طور شبانه‌روزي زندگي شخصي يك نمايشنامه نويس و همسرش كه يك هنرپيشه مشهور است را شنود كند و در اين ميان به‌طور ناخودآگاه رابطه عاطفي خاصي با اين دو برقرار مي‌نمايد.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com