1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 425  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138601150228  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۲۵:۱۹
    ۱۳۸۶/۰۱/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

برزيده «سيزده بدر59» را مي‌سازد

فيلم «سيزده بدر59» به نويسندگي و كارگرداني عبدالحسن برزيده در مراحل پاياني پيش توليد است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، برزيده ابراز اميدواري كرد كه اين فيلم كه براي صدا و سيماي مركز آبادان ساخته مي‌شود، اول ارديبهشت ماه كليد بخورد.
    وي افزود: «سيزده بدر 59» يك فيلم غيرجنگي است و در واقع بهانه‌اي براي طرح گذشته و حال آبادان است و بنا دارد با نگاه توريستي مكان‌هاي مختلف اين شهر را معرفي كند.
    برزيده با بيان اين كه كار كاملا بومي است درباره‌ي داستان فيلم گفت: مردي پس از 25 سال از خارج به آبادان بازگشته است و خاطرات كودكي و جواني خود را مرور مي‌كند.
    نويسنده و كارگردان «سيزده بدر 59» درباره‌ بازيگران اين فيلم گفت: با «امين تارخ» و «گوهر خيرانديش» براي ايفاي نقش در اين فيلم صحبت شده، ولي هنوز حضورشان قطعي نشده است و در ضمن از تعدادي بازيگران بومي هم استفاده مي‌كنيم.
    برزيده معتقد است براي اين كه فرهنگ‌هاي بومي فراموش نشوند. ‌كارهاي مراكز صداو سيماي استان‌ها مي‌تواند به نوعي فرهنگ ساز و ثبت‌كننده اين فرهنگ‌ها باشد.
    وي هم‌چنين با بيان اين مطلب كه در داوري چند دوره از آثار تلويزيوني صداوسيماي مراكز استان‌ها شركت داشته است اظهار كرد: با ديدن برخي از آثارخوب كه اصالتاً به منطقه‌ آبادان تعلق داشت، احساس كردم از طريق اين آثار خرده فرهنگ‌ها در سطح كشور تقويت و ماندگار خواهند شد و به مخاطبان نقاط مختلف منتقل مي‌شود.
    به اعتقاد اين كارگردان، كارهاي مراكز استان‌ها مي‌تواند براي افرادي كه آن منطقه را نمي‌شناسند بكر و جذاب و به لحاظ هنري، موضوع و سوژه قابل توجه باشد.
    برخي از عوامل اين فيلم عبارتند از: صدابردار:مسعود شاه وردي، چهره‌پرداز: سعيد ملكان، طراح صحنه و لباس: بابك پناهي، دستيار كارگردان: رامي مجاهد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com