1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 425  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512150208  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۸:۴۲
    ۱۳۸۵/۱۲/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

با نمايش 4 فيلم سينمايى

چهارشنبه اين هفته نوروز در سينما آغاز مى شود

اكران هاى نوروزى كه از هفته گذشته با نمايش مهمان (سعيد اسدى) آغاز شده بود، از چهارشنبه اين هفته با نمايش اخراجى ها (مسعود ده نمكى)، خون بازى (رخشان بنى اعتماد و محسن عبدالوهاب) و شب بخير فرمانده (انسيه شاه حسينى) رسميت پيدا مى كند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين فيلم ها درحالى روى پرده مى رود كه هنوز مناقشه ميان اتحاديه تهيه كنندگان سينما و انجمن سينماداران خانه سينما، پايان نيافته است. اما آن گونه كه شنيده مى شود قرار است گروه هاى سينمايى به 5 گروه افزايش يابد. بنابراين سينما فرهنگ هم از گروه آزاد به عنوان سرگروه يكى از گروه هاى اصلى طبقه بندى خواهد شد. با مشخص شدن 4 فيلم از اكران نوروزى، هنوز تكليف فيلم پنجم مشخص نشده است. در گفته ها آمده احتمال نمايش يكى از دو فيلم پارك وى (فريدون جيرانى) و يا رئيس (مسعود كيميايى) نيز در اكران نوروزى وجود دارد.
    ظاهراً قرار است بيشترين زمان براى نمايش فيلم ها 7 هفته باشد و كف فروش نيز 5 ميليون تومان در روز تعريف شود. يعنى اگر تهيه كننده اى خواست نمايش فيلمش بيش از 7 هفته ادامه پيدا كند بايد حداقل در يك روز 5 ميليون تومان فروش داشته باشد.
اما فروش فيلم هاى اين هفته.
    «مهمان» به كارگردانى سعيد اسدى كه اكران خود را از چهارشنبه گذشته آغاز كرده است به عنوان نخستين فيلم نوروزى، در 4 روز نمايش در 21 سينما 33 ميليون و 760 هزار تومان فروخت. «روياى خيس» پوران درخشنده نيز در 6 سينما در 56 روز نمايش فروشش از مرز 113 ميليون تومان گذشت. «زمستان است» به كارگردانى رفيع پيتز نيز بيش از يك ماه از نمايش آن مى گذرد، در دو سينما به فروش بيش از 12 ميليون تومان رسيد. «كودك و سرباز» رضا ميركريمى در 39 روز نمايش در يك سينما بيش از دو ميليون تومان فروخت. «تله» كه نمايش آن به پايان رسيده است در 77 روز نمايش در 8 سينما بيش از 482 ميليون تومان فروش داشت.
    «اينجا چراغى روشن است» رضا ميركريمى نيز در 44 روز نمايش در 2 سينما به فروش بيش از 16 ميليون تومان دست يافت. «رازها» به كارگردانى محمدرضا اعلامى نيز در 20 روز نمايش در يازده سينما بيش از 21 ميليون تومان فروخت. «جايى در دور دست» خسرومعصومى نيز در 20 روز نمايش در 4 سينما بيش از 12 ميليون تومان فروش داشت. «محكومين بهشت» حجت الله سيفى در 20 روز در 5 سينما بيش از 15 ميليون تومان فروخت. «من نگين دات كام» در اكران 18 روزه اش در سه سينما به فروش بيش از پنج ميليون تومان دست يافت.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com