1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 395  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512150203  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۷:۵۱
    ۱۳۸۵/۱۲/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

تشكيل جلسه شوراي مركزي انجمن منتقدان سينماي ايران

طوسي: بحران كاذب ايجاد شده در انجمن منتقدان فرو نشست

رئيس انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي گفت: نشستي كه ديروز با حضور اعضاي شوراي مركزي انجمن منتقدان برپا شد، نقطه پاياني بر بحران كاذب ايجاد شده توسط برخي افراد و رسانه‌ها بود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، جواد طوسي، با اشاره به اتفاقاتي كه در نشست ديروز شوراي مركزي انجمن نويسندگان و منتقدان سينمايي رخ داد، گفت: اين جلسه در روال عادي جلسات شوراي مركزي انجمن، با حضور دو عضو جديد كه قبلا از اعضاي علي‌البدل اين شورا بودند (حسن معظمي و محمد خزاعي) برگزار شد و اينان فعاليت خود را در شوراي مركزي آغاز كردند.
    وي افزود: در اين جلسه صورت جلسه‌اي كه قبلا در زمينه خروج دو تن از اعضاي شوراي مركزي تهيه شده بود، مورد تصويب اعضا قرار گرفت و اعضاي جديد جايگزين محمود گبرلو و علي معلم شدند.
    «طوسي» در عين حال تصريح كرد: با وجودي كه اين تصميم‌گيري در شوراي مركزي انجمن نويسندگان‌ و منتقدان انجام شد و مبناي آن، راي گيري از همه اعضا بود، اما آقاي معلم همچنان به عنوان يكي از اعضاي انجمن منتقدان در هيات مديره «خانه سينما»، حضور موثر و تعيين كننده خواهد داشت و طبيعتا، به عنوان يكي از اعضاي انجمن منتقدان، حمايت صنفي خود را نسبت به جامعه منتقدان در «خانه سينما» خواهد داشت.
    طوسي در مورد ديگر تصميمات اين جلسه گفت: ادامه مذاكرات در مورد برگزاري جلسات نمايش و نقد فيلم در خانه سينما و تصميم‌گيري در موزه نحوه خبررساني در انجمن، از ديگر وقايع اين جلسه بود.
    وي با اشاره به برخي واكنش‌هاي رسانه‌اي پيرامون انجمن در طول دو هفته گذشته، متذكر شد: انتشار زودهنگام خبر خروج دو عضو مذكور از شوراي مركزي، پيش از تصويب صورت جلسه حساسيت برانگيز شد.
    اين منتقد سينما متذكر شد: اين كه در اين مدت، از بعضي مسائل صنفي داخلي، كوهي ساخته شد، واقعا باعث تاسف است و به عقيده من، اين حركات، تنها در يك نگاه تخطئه آميز براي مخدوش كردن وجهه انجمن قابل توجيه است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com