1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 442  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۱۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138512030202  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۲:۵۳
    ۱۳۸۵/۱۲/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

اربابي: تعداد فيلمها در اكران نوروزي افزايش مي يابد

«اخراجي ها»، «خون بازي»، «ميهمان» و «شب بخير فرمانده» نوروز 86 به تهران مي آيند

اسامي فيملهايي كه در نوروز 86 اكران مي شوند، مشخص شد. اخراجي ها، ميهمان، خون بازي و شب بخير فرمانده در نوروز ميزبان مردم در سينماهاي تهران هستند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ تاكنون حضور چهار فيلم در اكران نوروزي امسال تقريباً قطعي شده است و اين فيلمها عبارتند از: اخراجي ها، خون بازي، ميهمان و شب بخير فرمانده.
    اخراجي ها به كارگرداني مسعود ده نمكي، و با بازي اكبر عبدي،‌ محمدرضا شريفي نيا، كامبيز ديرباز و قاسم زارع. تهيه كننده اين فيلم حبيب اله كاسه ساز است و فيلم با نگاهي طنز به موضوع دفاع مقدس مي پردازد. فيلم «ميهمان» به كارگرداني سعيد اسدي و با بازي امين حيايي، شقايق فراهاني، محمدرضا شريفي نيا، سيدحسام نواب صفوي و مريم جلالي، تهيه كننده اين فيلم عبداله عليخاني است. فيلم «خون بازي» به كارگرداني رخشان بني اعتماد و محسن عبدالوهابي و بازي بيتا فرهي، باران كوثري و بهرام رادان. اين فيلم موضوعي اجتماعي دارد و تهيه آن را جهانگير كوثري و رخشان بني اعتماد برعهده داشتند.
    فيلم «شب بخير فرمانده» به كارگرداني انسيه شاه حسيني و بازي لادن مستوفي، عصمت رضاپور و محمد مختاري. اين فيلم موضوعي جنگي دارد و سيدسعيد سيدزاده تهيه آن را برعهده دارد.
    همچنين محمود اربابي مديركل اداره ارزشيابي و نظارت سينماي حرفه اي از افزايش تعداد فيلمها در اكران نوروز خبر داد.
    محمود اربابي افزود: يكي از مهمترين مسائلي كه در اكران نوروزي امسال مورد توجه قرار مي دهيم امكان تنوع در فيلمهاي اكران نوروزي است كه همين موضوع افزايش اكران فيلمها را هم به دنبال خواهد داشت.
    وي افزود: البته با توجه به شرايط نوروزي معمولاً در هر دوره اي ما اين تنوع در اكران را داريم و تلاش ما اين است كه در بقيه ايام سال هم فيلمهاي اكران شده در يك ژانر و موضوع مشخص نباشند تا بتوانيم طيف گسترده اي از مخاطبان را به سينما درگير كنيم.
    اربابي درباره زمينه هاي ايجاد اين تنوع گفت: اين تنوع در اكران از طريق اعمال نظرات اداره ارشاد يا اداره ارزشيابي و نظارت انجام نمي شود بلكه از طريق شوراي صنفي و ديگر مراكزي كه در زمينه اكران ذينفع هستند صورت مي گيرد و ما فقط با ايجاد فضا و موارد تشويقي زمينه اين تنوع را فراهم تر مي كنيم.
    وي افزود: با توجه به فيلمهايي كه در حال اخذ پروانه نمايش هستند از هم اكنون به نظر مي رسد نوروز امسال شاهد حضور فيلم هاي خوب و متنوعي در سينماها خواهيم بود.
    همچنين گفته مي شود فيلمهاي «رئيس»، «پارك وي»،‌ «دستهاي خالي» و «يك شب» نيز در نوروز 86 به نمايش درمي آيند.
    فيلم «رئيس» به كارگرداني مسعود كيميايي و با بازي فرامرز قريبيان، امين تارخ، پولاد كيميايي، لعيا زنگنه و مهناز افشار، تهيه اين فيلم را خود كيميايي برعهده داشته و فيلم موضوعي اجتماعي را روايت مي كند.
    فيلم «پارك وي» به كارگرداني فريدون جيراني كه بيتا فرهي، محمدرضا شريفي نيا، نيوشا ضيغمي و نيما شاهرخي در آن به عنوان بازيگر حضور دارند و فيلم به تهيه كنندگي سيدغلامرضا موسوي و در موضوع اجتماعي ساخته شده است.
    فيلم «دستهاي خالي» به كارگرداني ابوالقاسم طالبي با بازي مسعود رايگان، خسرو شكيبايي، مريلا زارعي و فاطمه گودرزي، اين فيلم موضوعي جنگي دارد و تهيه كننده آن محمدرضا تختكشيان بود.
    و بالاخره فيلم «يك شب» به كارگرداني نيكي كريمي و تهيه كنندگي جهانگير كوثري و حسن رجبعلي بنا، در اين فيلم هم بازيگراني چون هانيه توسلي، سعيد ابراهيمي فر و عبدالرضا فخار حضور دارند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com