1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 490  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511250212  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۴۸:۵۰
    ۱۳۸۵/۱۱/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

رخشان بني اعتماد:

اختلاف نظر با داوران در همه جشنواره ها وجود دارد

رخشان بني اعتماد، كارگردان فيلم سينمايي "خون بازي" درباره داوري جشنواره امسال گفت: اختلاف نظر با داوران در همه جشنواره ها وجود دارد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره اين كارگردان افزود: من خودم بارها داوري در جشنواره هاي مختلف را تجربه كرده‌ام و مي دانم كه اين بحث ها و اختلافات هميشگي است و هميشه وجود دارد، اما در نهايت بايد به نظر نهايي داورها احترام گذاشت.
    وي افزود: با اين حال بايد قبول كنيم كه بخشي از نظرات داوران هم سليقه اي است و اگر به جاي اين داوران، داوران ديگري درباره فيلم ها نظر مي دادند، شايد هنرمندان ديگري براي بخش سيمرغ انتخاب مي شدند.
    بني اعتماد با اشاره به دريافت سيمرغ بهترين فيلمنامه از جشنواره بيست و سوم گفت: اين فيلمنامه حاصل تلاش گروهي است و حاصل كار هم رضايت بخش و راضي كننده بود.
    وي درباره نگارش فيلمنامه گروهي گفت: اين گونه نبوده كه ما با هم دور يك ميز بنشينيم و فيلمنامه بنويسيم، بلكه معمولا درباره موضوع و قصه‌ها صحبت مي‌كرديم و من در نهايت براساس خط سير داستان،ديالوگ ها را مي‌نوشتم.
    وي افزود: من علاقه ويژه‌اي به كار گروهي دارم و كارهاي زيادي را به صورت گروهي انجام داده ام، موفقيت فيلمنامه گروهي ما هم به همين دليل برايم جذابيت هاي فراواني داشت و اهداي سيمرغ به چهار فيلمنامه نويس اتفاق ويژه و لذت‌بخشي بود كه در اين جشنواره اتفاق افتاد.
    اين كارگردان با اشاره به فيلم هاي جشنواره امسال گفت: فيلم هاي امسال از نظر داستان و ساختار راضي كننده بودند و به نظر مي رسد سال 85 سال خوبي براي سينماي ايران از نظر توليد فيلم هاي سينمايي بود.
    كارگردان فيلم خون بازي افزود: فيلم اتوبوس شب پوراحمد و روز سوم لطيفي از فيلم هاي خوب امسال بودند و اين دو كارگردان با وجود زمان كم توانستند فيلمهايشان را با كيفيت مطلوب به جشنواره برسانند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com