1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 475  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511250206  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۳۱:۱۴
    ۱۳۸۵/۱۱/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

تغيير و تحول در فهرست بازيگران فيلم

خواجويي «محيا» را اوايل ارديبهشت كليد مي زند

«محيا» عنوان جديدترين فيلم اكبر خواجويي است كه هم اكنون مراحل پيش توليد را پشت سر مي گذارد، به طوريكه عوامل ساخت اين پروژه مشغول دكورسازي در روستايي در اطراف اصفهان هستند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ خواجويي اين روزها سرگرم انتخاب بازيگران اصلي براي تازه ترين فيلمش است و گروه صحنه نيز در روستايي در حوالي استان اصفهان به ساخت و ساز دكورها مشغول اند. خواجويي با تأييد اين خبر گفت: در روستايي در حوالي اصفهان به ساخت و ساز دكورها مشغول هستيم و چون اين روستا از لحاظ يكسري امكانات امروزي در فقر است مجبور هستيم شرايط مطلوب براي فيلمبرداري را خودمان فراهم كنيم.
    خواجويي ادامه داد: علاوه بر اينكه ما در فيلمنامه يك قبرستان داريم كه يكي ديگر از برنامه هاي ساخت و ساز دكورها، ساخت اين قبرستان است. خواجويي در ادامه از فعل و انفعالات صورت گرفته در نحوه توليد اين فيلم خبر داد و افزود: بنا به شرايط تازه قرار است اوايل ارديبهشت ماه سال آينده «محيا» را مقابل دوربين ببرم. همچنين احتمال تغيير و تحول در فهرست بازيگران اين فيلم زياد است.
    خواجويي با خاص برشمردن مضمون فيلم مدت زمان فيلمبرداري را حدود 60 جلسه پيش بيني كرد. تهران و روستايي در حوالي اصفهان را اصلي ترين لوكيشن هاي اين فيلم برشمرد.
    اين كارگردان درباره خلاصه داستان فيلم گفت: بر سر راه «جاويد» دختري به نام «محيا» پيدا مي شود كه به او دل مي بندد، اما «جاويد» براي رسيدن به «محيا» با مشكلاتي روبرو مي شود كه خارج از تصور اوست و «جاويد» را در شرايط غيرقابل باور قرار مي دهد.
    وي ادامه داد: اين داستان در عصر معاصر روايت مي شود و توليد آن مشكل خواهد بود. پيش از اين از شهاب حسيني، مريلا زارعي و مهدي سلوكي به عنوان بازيگران «محيا» نامبرده شده بود كه با توجه به صحبت هاي خواجويي احتمال تغيير و تحول در اين فهرست وجود دارد.
    تاكنون حضور عوامل زير در ساخت اين پروژه سينمايي قطعي شده است.
    مدير فيلمبرداري: محسن ذوالانوار، صدابردار: بهروز عابديني، طراح صحنه و لباس: اكبر خواجويي با همكاري سامان نصيرپور، طراح چهره پردازي: مليسا زند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com