1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 475  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511170215  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۶:۱۹
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

عليرضا سجادپور:

چرا «آخرين ملكه زمين» در بخش رقابتي جشنواره‌ي فيلم فجر نيست؟

عليرضا سجادپور گفت: فيلم سينمايي «آخرين ملكه زمين» يك سال و نيم قبل و در بدترين شرايط امنيتي در دور افتاده ترين نقاط افغانستان شكل گرفت و 40 درصد آن در آنجا فيلمبرداري شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين تهيه كننده كه در نشست نقد و بررسي فيلم «آخرين ملكه زمين» در سينما فلسطين سخن مي‌گفت، ادامه داد: اين فيلم، ابتدا قرار بود توسط آقاي جوزاني تهيه شود كه به‌دليل گرفتاري ايشان در ساخت سريال «درچشم باد» كار به كندي پيش مي‌رفت اما در نهايت من عهده‌دار اين مسئوليت شدم.
    وي افزود: من علاقمند كار با جوانها هستم و حس كردم اين فيلم شروع خوبي است تا دوباره كار تهيه را شروع كنم.
    سجادپور با گلايه از عدم حضور فيلمش در بخش مسابقه جشنواره گفت: طي چند روز گذشته اين سوال مدام از بنده پرسيده مي‌شود كه من در جواب پاسخي ندادم هر جشنواره ملاحظات و هيات انتخابي دارد جشنواره فجر مورد علاقه است و همه دوست دارند در بخش مسابقه جشنواره فجر حضور داشته باشند.
    وي تصريح كرد: «آخرين ملكه زمين» از لحاظ مضمون ارزش داشت و از لحاظ ساختاري هم به صورت نسبي ضعف زيادي ندارد و با توجه به فيلمهايي كه در اين چند روز ديدم انتظار مي‌رفت در بخش مسابقه حضور داشته باشد.
    محمدرضا عرب كارگردان اين فيلم هم با بيان اينكه هر كس برداشت خود را از فيلم دارد اظهار داشت: اين اولين فيلمي است كه در مزارشريف فيلمبرداري مي‌شود و تاكنون فيلمي اجازه كار در اين مكان را پيدا نكرده است.
    وي افزود: خوب است بدانيم كشوري كه 900 كيلومتر با ما نوار مرزي دارد، داراي چه مشكلاتي است و من سعي كردم تمام المان‌هاي اين كشور را در اين فيلم به نمايش بگذارم.
قربان نجفي بازيگر اصلي اين فيلم نيز ضمن اشاره به نقش‌اش دراين فيلم گفت: من دوستان افغاني زيادي دارم و درباره‌ي لهجه با همه آنها صحبت كردم، ضمن آنكه اين دومين نقشي بود كه شخصيتي افغاني را بازي مي‌كردم، البته اين فيلم با«من بن لادن نيستم» تفاوتهاي زيادي دارد.
    اصغر همت ديگر بازيگر اين فيلم هم اظهار داشت: خيلي اتفاقي براي بازي در اين فيلم انتخاب شدم و بعد از خواندن فيلمنامه از آن خوشم آمد و تنها در چهار روز اول كار در خدمت گروه بودم.
    وي با بيان اينكه بعد از 8 سال به جشنواره آمده است گفت: من مدتهاست كه سينما نمي‌روم و بي‌خودي با سينما قهر كردم و آخرين فيلمهايي هم كه ديدم «سگ‌كشي» و «مسافرري» بود.
    گلي اكبري، وحيد نگاه بازيگران و ساعد نيك‌زاد مدير فيلمبرداري، مصطفي آل احمد طراح صحنه و لباس و رضا نريمي‌زاده صدابردار از ديگر عوامل حاضر در اين جلسه بودند كه به سوالات محمد تقي فهيم مجري جلسه پاسخ دادند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com