1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 345  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511150215  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۳:۰۸
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

70 درصد از فيلمبرداري پشت سر گذاشته شد

«زن دوم» به كيش رفت

با پشت سرگذاشتن 70 درصد از فيلمبرداري «زن دوم»، الوند و گروهش راهي كيش شدند تا سكانس هاي مربوط به اين بخش را جلوي دوربين ببرند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، عوامل ساخت «زن دوم» از اواسط هفته گذشته راهي جزيره كيش راهي جزيره كيش شدند تا فيلمبرداري سكانس هاي مربوط به اين بخش را پشت سر بگذارند.
    اين در حالي است كه گروه تا سه شنبه هفته جاري در كيش فيلمبرداري را دنبال مي كنند و سپس به تهران بازمي گردند و پس از چند روز فيلمبرداري در تهران راهي شيراز مي شوند قرار است سكانس هاي پاياني اين فيلم در شيراز فيلمبرداري شود.
    در تازه ترين اخبار رسيده از اين پروژه مي توان به اضافه شدن زهرا داوودنژاد به فهرست بازيگران «زن دوم» اشاره كرد. زهرا داوودنژاد، به تازگي به جمع بازيگران «زن دوم» پيوسته تا به طور افتخاري در يك سكانس مقابل دوربين برود. داوودنژاد امروز راهي كيش مي شود تا به همراه نيكي كريمي، سحر ذكريا و امير آقايي به ايفاي نقش بپردازد. از بازي محمدرضا فروتن چند سكانس باقيمانده كه پس از بازگشت گروه از كيش، در تهران به پايان مي رسد. الوند درصدد بود تا مراحل فني فيلمش را همزمان با فيلمبرداري آغاز كند، اما مقارن شدن زمان فيلمبرداري با زمان برپايي جشنواره فجر سبب شد كه الوند براي مقدم شمردن فيلمهايي كه هنوز آماده پخش نشده اند، مراحل فني از قبيل تدوين، صداگذاري و... را پس از به پايان رسيدن فيلمبرداري «زن دوم» آغاز كند.
    زن دوم به نويسندگي فرشته طائرپور و مينو كريم زاده روايتگر داستان زوج جواني است كه بروز يك حادثه زندگي شان را دستخوش تغيير مي كند.
    نيكي كريمي، محمدرضا فروتن، آناهيتا نعمتي، سحر ذكريا، امير آقايي، شهاب نجومي و زهرا داوودنژاد اصلي ترين بازيگران اين فيلم هستند. «زن دوم» نوزدهمين فيلم بلند سينمايي سيروس الوند به شمار مي رود كه توسط فرشته طائرپور تهيه مي شود. غلامرضا آزادي مديريت فيلمبرداري اين پروژه را برعهده دارد و جهانگير ميرشكاري صدابرداري «زن دوم» را انجام مي دهد.
    ژيلا مهرجويي طراح صحنه و لباس و محمدرضا قومي طراح چهره پردازي است. پيش از اين «تله» به عنوان آخرين فيلم سيروس الوند به شمار مي رفت كه هم اكنون بر پرده سينماهاي تهران است و فروش آن به مرز چهارصد ميليون تومان نزديك مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com