1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 550  تاريخ مخابره خبر:  ۱۴/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511140017  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۸:۲۸
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

كاسه‌ساز: «پابرهنه در بهشت» اثري ماندگار است

«حبيب‌الله‌كاسه‌ساز»گفت: خوشحالم كه توليد فيلم «پابرهنه در بهشت» را به عنوان يك اثر ماندگار و خوب در كارنامه‌ام دارم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره ،نشست رسانه‌اي نخستين فيلم به نمايش درآمده در جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر با عنوان «پابرهنه در بهشت» به كارگرداني «بهرام توكلي»با حضور «حبيب‌الله كاسه‌ساز»:تهيه‌كننده،«بهرام توكلي»:كارگردان،«بهرام دهقاني»:تدوينگر،«امين تارخ»،«هومن سيدي»،«افشين هاشمي»:بازيگران،«پژمان لشگر پور»:مجري طرح،«حسين زاهدي»:صدابردار،«علي صمد پور»:آهنگساز و «علي لطفي»:مدير توليد برگزار شد.
    در اين نشست كه توسط «غلامرضا موسوي»اداره مي‌شد،«امين تارخ»گفت:تجربه بازي در اين فيلم بسيار لذت بخش بود.خوشحالم همانند پيشكسوتاني چون «انتظامي» و «نصيريان»خودم را به دست كارگردان جوان سپردم.آنها در سنين ميانسالي،در شرايطي كه به قوت و قدرت در بازيگري رسيده بودند،خودشان را بدست جوانهايي مثل «مهرجويي»سپردند.
    وي ادامه داد: فكرهاي نو و نگاه تازه‌اي كه كارگردانان جوان با ورودشان به سينما مي‌آورند،سهم و حق ما به عنوان كساني است كه سال‌ها در سينما تجربه كسب كردند.
    «بهرام توكلي»نيز درباره كارگرداني نخستين فيلمش گفت:ساخت اين فيلم بيشتر شكل يك كلاس آموزشي را داشت.همه همكارانم در اين فيلم از من با تجربه‌تر بودند و از تجارب آنها استفاده كردم.در زمان نگارش اولين فيلمنامه با «پژمان لشگري‌پور» كار كرديم و يكسري ايده را با هم پيش برديم تا به ساختاري متفاوت برسيم.
    «حبيب‌الله كاسه‌ساز»به عنوان تهيه‌كننده فيلم از توليد «پابرهنه در بهشت» ابراز خرسندي كرد و گفت: من جزو معدود تهيه‌كنندگاني هستم كه بيشترين فيلم اولي را تهيه كرده‌ام.كار با «توكلي» براي من كه ريسك تهيه فيلم اول را در كارنامه‌ام دارم توفيقي بود.فيلمنامه را كه مطالعه كردم و تجربه‌هاي كوتاه «توكلي»را ديدم با اميدواري اين فيلم را توليد كردم.خوشحالم كه اين كار را به عنوان اثري ماندگار و خوب در كارنامه‌ام دارم.
    «پژمان لشكري‌پور»به پروسه توليد فيلم «پا برهنه در بهشت»اشاره كرد و اظهار داشت: پروانه ساخت اين فيلم 23 فروردين 84 صادر شد و فيلمنامه آن بالغ بر 10 ورسيون بازنويسي شد.فيلمبرداري آن از 21 دي ماه 84 شروع شد و براساس وسواسي كه در توليد وجود داشت 70 جلسه فيلمبرداري داشتيم.
    «هومن سيدي» بازيگر نقش اصلي فيلم گفت: تمام سعي من و ديگر بازيگران فيلم اين بود كه نقش‌ها باورپذيري و زميني باشند.شخصيت‌هاي فيلم از آدم‌هاي اطرافمان آمده‌اند و براحتي مي‌‌توانيم آنها را در كنارمان پيدا كنيم.
«افشين هاشمي»ديگر بازيگر فيلم «پا برهنه در بهشت»با اشاره به خصوصيات شخصيتي خود در اين فيلم گفت:با ويژگي‌هايي كه در متن وجود داشت و تعاملاتي كه صورت گرفت و همچنين با استفاده از مؤلفه‌هاي بيروني كه بيماران خاص دارند و در مقابل با ديدن عكس‌ها و رفتارهاي فيزيكي‌ اين افراد،نقشم را بازي كردم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com