1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 447  تاريخ مخابره خبر:  ۱۴/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511140012  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۵:۳۸
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

نشست مطبوعاتي "پابرهنه در بهشت"

"پابرهنه در بهشت" يك كلاس آموزشي بود

نشست عوامل فيلم سينمايي "پابرهنه در بهشت" با نمايندگان رسانه‌هاي گروهي روز گذشته در نخستين روز جشنواره فيلم فجر در سينما فلسطين برگزار شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره ، در اولين جلسه نقد و بررسي فيلم هاي اول و دوم بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر، "پابرهنه در بهشت" روز جمعه با حضور بهرام توكلي كارگردان، بهرام دهقاني تدوينگر، هومن سيدي، امين تارخ و افشين هاشمي بازيگران، حسين زاهدي صدابردار، پژمان لشگري پور مجري طرح، علي صمدپور آهنگساز، علي لطفي مدير توليد و حبيب اله كاسه ساز تهيه كننده فيلم بررسي شد.
    توكلي در اين نشست گفت: "پس از ارايه طرح اوليه كار توسط مجرس طرح به اين نتيجه رسيديم كه قدرت تجربه و جاي كار در اين فيلمنامه زياد است و بالاخره با كمك و همكاري كاسه ساز و بنياد سينمايي فارابي كار به مرحله توليد رسيد."
    وي در خصوص نگارش فيلمنامه عنوان كرد: "ما هنگام توليد بيشتر ايده كلي را مطرح مي كرديم و از آنجا كه من ديالوگ نويس خوبي نيستم، تارخ، سيدي و هاشمي در نگارش ديالوگ ها كمك زيادي به من كردند و اگر فيلمنامه خوب است، نتيجه تلاش اين افراد است. در بحث استفاده از نماهاي دوربين سياه و سفيد ايجاد تنوع در فرم را دليل اصلي مي دانم."
    در ابتداي اين جلسه امين تارخ در ارتباط با حضور خود در اين فيلم گفت: "اين فيلم براي من يك تجربه بسيار لذتبخش بود. من در اين فيلم زماني كه خواستم به عنوان بازيگر حضور پيدا كنم، به ياد علي نصيريان و عزت اله انتظامي افتادم كه در عين باتجرگي خود در فيلم كارگردانان جوان حضور پيدا كردند. اميدوارم فكرهاي نو و جوان اين كارگردانان جوان ادامه داشته باشد."
    در ادامه كاسه ساز كار با كارگردانان اول را از تجارب گذشته خود عنوان كرد و گفت: "كار با توكلي براي من يك ريسك بود، ولي وقتي فيلمنامه را ديدم برايم جاي اميدواري بود تا با كار رو به رو شويم و خوشحالم كه اين كار را به عنوان يك اثر ماندگار در كارنامه خود خواهم داشت."
    لشكري‌پور مجري طرح اين پروژه سينمايي در ارتباط با ساخت فيلم توضيح داد: "پس از صدور پروانه ساخت در ارديبهشت 84، بالغ بر 10 بار اين فيلمنامه بازنويسي شد و حدود دي 84 نيز كار فيلمبرداري را آغاز كرديم و طي 70 جلسه كار فيلمبرداري پروژه به پايان رسيد."
    دهقاني راجع به تدوين فيلم گفت: "تدوين در دل ساخت و كارگرداني فيلم نهفته است. اين شكل بيان قصه به صورت موازي هم در مرحله فيلمنامه پيش بيني شده بود و هم در مرحله تدوين وجود داشت."
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com