1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 530  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511110212  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۴:۳۸
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

شفق:

بودجه كم عامل اصلي ابتذال در سينماي ايران است

ناصر شفق، تهيه كننده سينما، بودجه 24 ميليارد توماني سينماي ايران را بسيار ناچيز دانست و اين بودجه محدود را عامل اصلي ابتذال در سينما خواند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين تهيه‌كننده گفت: وضعيت تورم به گونه‌اي است كه دست سينماگران با چنين بودجه‌هايي عملا بسته مي‌ماند. اين بودجه به هيچ روي هم‌شأن سينماي ايران نيست و باعث افول فيلم‌هاي سينمايي مي‌شود.
    وي افزود: «به عقيده من حداقل بودجه مورد نياز سينماهاي ايران 200 تا 300 ميليارد تومان است و اگر چنين اتفاقي بيفتد، مي‌توان انتظار داشت سينمايي همراه با انديشه و تفكر انقلابي و موثر داشته باشيم و در غير اين صورت سينما هرچه بيشتر به سمت ابتذال پيش خواهد رفت.»
    شفق با اشاره به زيرساخت‌هاي سينما افزود: به نظر من اگر افزايش بودجه هم وجود دارد، بايد در وهله اول آن را به سمت زيرساخت‌ها هدايت كرد. منظور من از زيرساخت‌ها هم توجه به سالن‌هاي سينمايي، تجهيز استوديوها، لابراتورارها و بسترسازي براي ورود مردم به سينماهاست و اگر چنين اتفاقي بيفتد، سينماي ما با جذب مخاطب و توليد فيلم‌هاي سالم پيشرفت چشمگيري خواهد داشت.
    وي افزود: اگر چنين اتفاقي نيفتد، يقيناً عوامل سينماي ما به دليل ناميزان بودن و ناقص بودن عرضه و تقاضا رو به ساخت فيلم‌هاي نازل و به اصطلاح ستاره سينمايي خواهند آورد. اين رويه از ميزان تفكر و انديشه خواهد كاست و سينماي ما به سمت سينماي آپارتماني و قرار ملاقات پاركي روي خواهد آورد. اين سرنوشت محتوم بي‌توجهي به سينماست.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com