1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 488  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511040221  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۲:۱۲
    ۱۳۸۵/۱۱/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

دو سال بعد از «قدمگاه»

عسگرپور با «اقليما» در بخش رقابتي جشنواره‌ي فيلم فجر حضور دارد

محمد مهدي‌ عسگرپور كارگردان سينما در بيست و پنجمين دوره‌ جشنواره‌ فيلم فجر، پس از دو سال كه با فيلم «قدمگاه» در بخش رقابتي حضور داشت، امسال با «اقليما» حضور دارد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، مديرعامل سابق بنياد سينمايي فارابي كه در بخش‌هاي مديريتي ديگر همچون وزارت ارشاد و تلويزيون، سالها فعاليت داشته ‌است‌، در كارنامه سينمايي‌اش «پرواز درنهايت» سال 70 و مجموعه‌هاي تلويزيوني «خانه پدري» «نقطه اوج» و «روح الله» را دارد. وي درجشنواره‌ي بيست وسوم با فيلم «قدمگاه» جايزه ويژه بخش هنر و تجربه جشنواره را دريافت كرد.
    «اقليما» به تهيه‌كنندگي ناصرعنصري است كه درآن حسين ياري‌، پانته‌آبهرام، احمد مهران فر، شاهرخ فروتنيان، احسان اماني، فرناز رهنما به ايفا نقش مي‌پردازند.
    نويسنده فيلمنامه اين فيلم بطور مشترك توسط محمدرضا گوهري، محمدمهدي عسگرپور است و در خلاصه داستان آن آمده است:« زندگي مرفه و آرام سارا و عماد، با بستري شدن عماد در بيمارستان به علت ناراحتي قلبي، از آرامش و سکون خارج مي‌شود. از يک سو دغدغه بيماري عماد و از سوي ديگر اتفاقات عجيب و غريبي که در بيمارستان و به ويژه در خانه براي سارا مي‌افتد، آرامش روحي و رواني سارا را بهم مي‌ريزد. در اين ميان سارا حس مي‌کند علاوه بر موجود غريبي که زندگي و آرامش او را دگرگون کرده، موجود ديگري در درونش در حال شکل‌گيري است.
    ساير عواملي كه در اين پروژه همكاري داشتنه‌اند عبارتند از: مدير فيلمبرداري: مرتضي پورصمدي، تدوين کننده: بهرام دهقاني، سازنده موسيقي متن: محمدرضا عليقلي، چهره پرداز: علي عابديني صدا بردار: عباس رستگارپور، صداگذار: مسعود بهنام، طراح صحنه و لباس: علي عابديني، جلوه‌هاي ويژه: محسن روزبهاني، استوديو صدا: بهمن.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com