1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 441  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511020202  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۵:۰۵
    ۱۳۸۵/۱۱/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

«آتش سبز» بعد از جشنواره فجر كليد مي خورد

«آتش سبز» دومين فيلم بلند محمدرضا اصلاني وارد مرحله پيش توليد شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، بيش از سه دهه از ساخت «شطرنج باد» اولين ساخته بلند محمدرضا اصلاني مي گذرد. «آتش سبز» دومين فيلم بلند سينمايي اصلاني است كه به تازگي وارد مرحله پيش توليد شد.
    اصلاني طي اين سالها تعداد زيادي فيلم مستند و كوتاه كارگرداني كرده است. وي درصدد است تا اواخر بهمن ماه، پس از به پايان رسيدن بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر، «آتش سبز» را مقابل دوربين ببرد.
    «آتش سبز» به نويسندگي اصلاني روايتگر افسانه دختري به نام «نار دانه» است كه در كودكي سروش ازدواجش را با يك مرد مرده را مي شنود. وي براي گريز از اين سرنوشت مخوف ناخواسته گام در راهي پر از اتفاق مي گذارد. كرمان، بجنورد و خور لوكيشن هاي اين فيلم را تشكيل مي دهند. اصلاني مدت 60 جلسه را براي فيلمبرداري تازه ترين فيلمش در نظر گرفته است.
    وي با تأكيد اين مطلب افزود: در فيلم «آتش سبز» نگاهي به تاريخ كشور در قالب داستاني اسطوره اي خواهيم داشت. اين فيلمنامه را مدت هاست كه نوشته ام، اما شرايط ساخت آن به تازگي و پس از كسب پروانه ساخت مهيا شده است. اصلاني افزود: با روايت يك خط داستاني قصد داريم از اسطوره تا تاريخ را به تصوير بكشيم...، احتمالاً فيلم در منطقه اي از كرمان كليد مي خورد و سپس به بجنورد و خور خواهيم رفت. در واقع فيلم در حاشيه كوير فيلمبرداري مي شود. پيش از اين حضور مرتضي پورصمدي (مدير فيلمبرداري)، مرضيه قريشي (مدير توليد) و محسن شاه ابراهيمي (طراح صحنه و لباس) در اين فيلم قطعي شده است.
    همچنين قاسم قلي پور تهيه كنندگي «آتش سبز» را برعهده دارد. يادآور مي شويم «خاطرات يك هفتاد و پنج ساله» عنوان آخرين فيلم مستند اصلاني به شمار مي رود كه در سال گذشته كارگرداني كرده بود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com