1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 460  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510280202  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۲۷:۲۲
    ۱۳۸۵/۱۰/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

رضا كيانيان و بابك حميديان در تازه ترين فيلم فرمان آرا بازي مي كنند

تقابل دو نسل در تازه ترين فيلم بهمن فرمان آرا

بهمن فرمان آرا كه هفته گذشته موفق به اخذ پروانه فيلمسازي براي فيلمنامه «خاك آشنا» شده بود، پيش توليد تازه ترين فيلمش را آغاز كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره،‌ «خاك آشنا» كه هم اكنون آخرين مراحل بازنويسي فيلمنامه را پشت سر مي گذارد از مضموني اجتماعي برخوردار بوده و آباداني و سازندگي كشور دستمايه اصلي مضمون آن قرار داده شده بر اين مسئله كه همه افراد بايد در اين زمينه مشاركت داشته باشند، تأكيد دارد.
    «خاك آشنا» قرار است در منطقه اي دورافتاده به «تيل كوه» (منطقه اي واقع در كردستان) فيلمبرداري شود. فرمان آرا درصدد بود فيلمبرداري را تا اواخر سال جاري آغاز كند. اما تازه ترين شنيده ها از اين پروژه حكايت از آن دارد كه فرمان آرا «خاك آشنا» را در سال آينده و در ارديبهشت ماه سال 86 مقابل دوربين مي برد.
    در تازه ترين اخبار رسيده از اين پروژه مي توان به حضور قطعي رضا كيانيان و بابك حميديان در خاك آشنا اشاره كرد. كيانيان در سومين همكاري اش با فرمان آرا نقش شاعر و نقاش سالخورده اي را بازي مي كند كه بابك حميديان در نقش خواهرزاده اين نقاش جلوي دوربين فرمان آرا مي رود. البته شنيده شده كه براي ايفاي ساير نقش هاي اين فيلم نيز بازيگران حرفه اي و شناخته شده خواهند بود.
    فرمان آرا كه فيلمنامه «خاك آشنا» را نوشته است داستان شاعر و نقاش پيري را روايت مي كند كه به خاطر دوربودن از هياهوي زندگي شهري، در محلي دورافتاده زندگي مي كند، وي در محل سكونتش از وسايل ارتباطي مانند تلويزيون، روزنامه و تلفن بي بهره است. اين شاعر سالخورده با زندگي در خلوتگاه خود سعي دارد، گذشته اش را فراموش كند. اما در شبي از شبها، خواهر اين پيرمرد براي مسافرت به خارج از كشور سرپرستي پسر بيست ساله اش را به او مي سپارد. اين جوان بيش از اين به خاطر اعتيادش بارها دست به خودكشي زده است.
    در اين شرايط دو نسلي كه هيچ شناخت و آگاهي از يكديگر ندارند، مجبور به زندگي در كنار هم مي شوند. اين فيلم دومين همكاري حميديان با فرمان آرا را شكل مي دهد. همچنين محمود كلاري به عنوان مدير فيلمبرداري انتخاب شده است. فرمان آرا سال گذشته فيلم يك بوس كوچولو را روي پرده سينماها داشت كه در اكران عمومي فروشي بالاتر از 150 ميليون تومان در تهران دست يافت. فرمان آرا خود تهيه كنندگي فيلمش را برعهده دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com