1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 457  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۱۰/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138510050216  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۴۴:۰۶
    ۱۳۸۵/۱۰/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

حسن‌پور براي جشنواره فجر «تصميم کبري» مي‌گيرد

فيلم سينمايي «تصميم کبري» از مجموعه فيلم‌هاي کودکانه سيرويس حسن‌پور براي حضور در بيست و پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر آماده مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، حسن پور در خصوص روند آماده سازي اين فيلم گفت: تدوين فيلم به تازگي زير نظر واروژ کريم مسيحي به پايان رسيده و از مدتي قبل سعيد انصاري ساخت موسيقي را آغاز کرده است. به طور همزمان رضا نريمي زاده در استوديو مون صداگذاري و ميکس را انجام مي دهد تا فيلم به موقع براي حضور و نمايش در جشنواره فيلم فجر امسال آماده شود.
    فيلم سينمايي «تصميم کبري» آخرين فيلم از سه گانه سيروس حسن پور است که داستان آن بر اساس قصه کتاب هاي درسي دوره دبستان شکل مي گيرد. اين فيلم که بر اساس متن مشترک پيام يزداني و حسن پور به تصوير درآمده، داستان دختري 10 ساله به نام کبري است که در شرايطي خاص مجبور مي شود تصميم بزرگي در زندگي اش بگيرد.
    حوريه ميرمحمدي، فاطمه بابايي، يداله هدايتي و محدثه حيدري بازيگران اصلي فيلم را تشکيل مي دهند. همچنين پرويز ملکزاده مدير فيلمبرداري، محمد مختاري صدابردار، اصغر نژادايماني طراح صحنه و لباس و جواد رجبزاده مدير توليد اين فيلم هستند. حسن پور تهيه کنندگي ساخته جديد خود را بر عهده دارد.
    ساخته قبلي اين کارگردان فيلم سينمايي "دهقان فداکار" بود که پس از اکران کوتاه در عيد امسال ارديبهشت ماه از شبکه دو پخش شد. داستان اين فيلم درباره دو دانش آموز روستايي است که براي مسابقه روزنامه ديواري مدرسه قصد دارند عکسي از ريزعلي خواجوي بگيرند و با او گفتگو کنند. اين مسئله آنها را به سمت سفري براي شناخت بيشتر دهقان فداکار سوق مي دهد و خودشان با وضعيت مشابه دهقان فداکار مواجه مي شوند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com