1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 574  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۹/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138509280203  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۶:۱۶
    ۱۳۸۵/۰۹/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

ماجراي «پاپيتال» را به پايان برد

فيلم سينمايي «پاپيتال»، نخستين تجربه کارگرداني فيلم بلند سينمايي اردشير شليله، با بازي مسعود رايگان براي نمايش آماده شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در حال حاضر کارن همايونفر مراحل پاياني ساخت موسيقي فيلم را انجام مي دهد و همزمان حسين مهدوي در استوديو رسانه پويا مشغول صداگذاري و ميکس نهايي اين اثر است. بر اساس برنامه ريزي نسخه نهايي اين فيلم تا نيمه دي آماده نمايش مي شود و نسخه اوليه براي حضور در جشنواره فيلم فجر ارسال شده است.
    فيلم سينمايي «پاپيتال» اثري اجتماعي و روانکاوانه است که بر اساس متني از فريدون فرهودي به تصوير درآمده و روايتگر زندگي وکيل موفقي به نام مريم زادمهر است که وکالت زني را برعهده مي گيرد که توسط همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. جلال به نوعي بيمار رواني مبتلاست و به همين خاطر کارهاي عجيبي انجام مي دهد. مريم حکم طلاق موکلش را از دادگاه مي گيرد و جلال درصدد انتقام برمي آيد.
    به جز رايگان، مريلا زارعي، شاهرخ فروتنيان، عليرضا اوسيوند و ترلان پروانه در اين فيلم بازي مي کنند و رضا رخشاني مدير فيلمبرداري، مسعود شاهوردي صدابردار، مهدي حبيبي پور طراح چهره پردازي و روح اله خوشکام تهيه کننده اين اثر سينمايي هستند.
    شليله که از عکاسان باسابقه سينماي ايران است در خصوص افزوده شدن بخش مواد تبليغي (عکس و پوستر) به جوايز جشنواره فجر امسال گفت: به نظر من کار بسيار خوبي است که طي چند سال گذشته در جشنواره فيلم فجر به فراموشي سپرده شده بود. عکس يک فيلم، به نوعي ويترين آن محسوب مي شود و در جلب مخاطبان بيشتر بسيار مهم است. اصولاً ايجاد هر بخش جديد همچون «نگاه ملي» که امسال به جشنواره اضافه شده باعث جذابتر شدن جشنواره مي شود.
    اين کارگردان در مورد عملکرد ربع قرن فعاليت جشنواره و تاثيراتش بر سينماي ايران گفت: سال هاي برگزاري جشنواره توام با آزمون و خطا بوده است. به طور طبيعي جشنواره سير تکاملش را طي اين چند سال طي کرده و کم کم به مراحل بلوغ و تکامل نزديک مي شود. البته در برخي بخش هاي جشنواره نيازمند بازنگري هايي هستيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com