1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 487  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۹/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138509270204  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۲:۵۶
    ۱۳۸۵/۰۹/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

فرهنگ و هنر دنيا در يک نگاه

موفقيت «در جستجوي خوشبختي» جديدترين فيلم ويل اسميت در نخستين هفته نمايش در آمريکا، اعلام پرفروشترين فيلم‌هاي اين هفته در سطح بين‌المللي و محکوميت بازيگر فرانسوي از اخبار مهم امروز 27 آذر (18 دسامبر) است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «در جستجوي خوشبختي» در نخستين هفته نمايش در آمريکاي شمالي در صدر جدول فروش قرار گرفت و در سه روز نخست 27 ميليون دلار فروخت. دو فيلم «ايراگون» و «تار شارلوت» هم به ترتيب با 4/23 و 12 ميليون دلار در رده هاي دوم و سوم جاي گرفتند.
    برپايه اين خبر، «آپوکاليپتو»، فيلم اول هفته گذشته، اين هفته با 7/7 ميليون دلار فروش به رده ششم سقوط کرد. کمدي رمانتيک «تعطيلات» که نمايش آن از هفته پيش آغاز شده هم 2/8 ميليون دلار فروخت و با سه پله سقوط رتبه پنجم را از آن خود کرد.
    آمار فروش هفتگي فبلم ها در دنيا از برتري فيلم فانتزي "ايراگون" خبر مي دهد. به گزارش هاليوود ريپورتر، اين فيلم در نخستين هفته نمايش در 76 کشور و 6128 سينما 30 ميليون دلار فروخت و به برتري چهار هفته اي "کازينو رويال" پايان داد. فيلم جيمز باند هم در 64 کشور فروشي 21 ميليون دلاري داشت و مجموع فروش خود را به 3/280 ميليون رساند. به اين ترتيب، فيلم جديد مامور 007 با شکستن رکورد فروش 271 ميلون دلاري "روز ديگر بمير"، پرفروشترين فيلم مجموعه باند لقب گرفت.
    در يازدهمين دوره جوايز سالانه ساتلايت، دو فيلم "مردگان" و "دختران رويايي" به ترتيب به عنوان بهترين فيلم درام و بهترين فيلم کمدي يا موزيکال انتخاب شدند. بيل کاندن هم براي "دختران رويايي" جايزه بهترين کارگردان را از آن خود کرد. در بخش بهترين بازيگر فيلم درام هلن ميرن براي "ملکه" و فورست ويتکر براي "آخرين پادشاه اسکاتلند" برنده شدند و در بخش فيلم کمدي يا موزيکال نيز مريل استريپ براي "شيطان پرادا مي پوشد" و جوزف کراس براي "رقابت با قيچي" جايزه بهترين بازيگر را از آن خود کردند.
    براساس اين گزارش، سامي ناصري، يکي از محبوبترين بازيگران فرانسه، به جرم توهين نژادي به يک پليس سياهپوست به شش ماه زندان محکوم شد. بازيگر 45 ساله مجموعه فيلم هاي "تاکسي" و اخيرا "روزهاي افتخار" که فرزند دو مهاجر عرب است، در شش سال گذشته به دلايل مختلف حداقل چهار بار محکوم شده است.
    ترانه "صبر" از گروه "تيک دت" براي چهارمين هفته متوالي در رده نخست جدول فروش بريتانيا قرار گرفت، ضمن اينکه آلبوم "دنياي زيبا" آنها هم سه هفته است صدر پرفروشترين آلبوم ها را در اختيار خود دارد.
    گفتني است، از معروفترين کارگردان هاي تئاتر در آفريقاي جنوبي، طي يک سرقت در منزل خود به ضرب گلوله سارقان کشته شد. مردان مسلح پس از ورود به خانه پترسن 56 ساله در حومه شهر کيپ تاون، دست و پاي او را بستند و از پشت سر به او شليک کردند.
    مايکل جکسن که قرار بود براي شرکت در يک مهماني کريسمس امسال به ژاپن برود، برنامه سفر خود را لغو کرد. اين در حالي است که بليت هاي اين مراسم از مدت ها پيش تا حدود دو هزار پوند هم فروخته شده است!
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com