1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 581  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۹/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138509260204  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۴:۱۵
    ۱۳۸۵/۰۹/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

پيمان ابدي طراح جلوه‌هاي ويژه «کارناوال مرگ» شد

طراح جلوه‌هاي ويژه مجموعه آلماني «هشدار براي کبري 11» به عنوان مدير طراحي جلوه‌هاي ويژه به پروژه سينمايي «کارناوال مرگ» به کارگرداني رضا اعظميان پيوست.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، از آنجا که «کارناوال مرگ» يک اثر پليسي و حادثه اي و با صحنه هاي اکشن و درگيري است، براي افزايش سطح کيفي اين سکانس ها از پيمان ابدي به عنوان مدير بخش اکشن استفاده شده است. حسين طلابيگي و اميد اسلامي هم ابدي را در اين بخش همراهي مي کنند.
    مرحله فيلمبرداري «کارناوال مرگ» به عنوان دومين تجربه کارگرداني اعظميان از يازدهم آذر در خيابان ولي عصر آغاز شده و گروه توليد اکنون در لوکيشني در ميدان تختي به کار ادامه مي دهند. کار به علت تعدد لوکيشن ها در حدود 70 جلسه کاري انجام مي شود و فيلمبرداري بعد از جشنواره فجر به اتمام مي رسد. تاکنون با هماهنگي و حمايت نيروي انتظامي بخشي از صحنه هاي اکشن و تعقيب و گريز در خيابان هاي تهران فيلمبرداري شده است.
    «کارناوال مرگ» فيلمي پليسي با تم روانشناسي است که داستان آن به وقوع يکسري قتل هاي زنجيره اي مشابه در تهران مي پردازد. اين پرونده به کارآگاه باتجربه اداره آگاهي سرگرد حسيني (فرامرز قريبيان) محول مي شود و وي سعي مي کند با پيدا کردن سرنخ هايي قاتل يا قاتلين را پيدا کند.
    بهرام رادان، الناز شاکردوست، ميرطاهر مظلومي، شهراد وثوقي، حسين سحرخيز، شراره دولت آبادي، قاسم زارع، کاوه کاويان، روشنک عجميان و ژاله علو در اين فيلم بازي مي کنند. همچنين فرج حيدري مدير فيلمبرداري، آتوسا قلمفرسايي طراح صحنه و لباس، مهري شيرازي طراح چهره پردازي، محمد صنعتي مدير توليد، ذبيح رحماني روابط عمومي و محمد فوقاني عکاس اين فيلم هستند. حبيب اله کاسه ساز هم تهيه کننده آن است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com