1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 486  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۹/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138509250205  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۵۰:۲۵
    ۱۳۸۵/۰۹/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

جشنواره فيلم شهر از امروز آغاز مي‌شود

66 فيلم براي کسب جايزه رقابت مي‌کنند

در چهار روز برگزاري دومين جشنواره بين المللي فيلم شهر 66 فيلم کوتاه، بلند، داستاني و مستند براي کسب عناوين و جوايز برتر با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، ستاد خبري دومين جشنواره بين المللي فيلم شهر اعلام کرد در بخش مسابقه اين جشنواره 56 فيلم کوتاه از کشورهاي ايران، انگلستان، استراليا، کانادا، امريکا، هلند، فرانسه، ژاپن، چين، فيليپين، آلمان، مراکش، کرواسي، لبنان، يونان، جمهوري دوبروونيک، ايسلند، اسپانيا، مکزيک، بلژيک، سوئد و کره جنوبي در اين رقابت حضور دارند.
    هفت فيلم بلند خارجي از ژاپن، فرانسه، اسپانيا، هند، آلمان، هلند، پرتقال و آنگولا و 3 فيلم ايراني حاضران بخش رقابتي اين جشنواره را تشکيل مي‌دهند. بخش غيررقابتي جشنواره شامل نمايش‌هاي ويژه خارج از مسابقه است و در شش بخش فيلم‌هاي مختلفي نمايش داده مي‌شود.
    11 فيلم در بخش بيروت ـ مقاومت از کشورهاي ايران و لبنان به نمايش درمي‌آيد. چهار فيلم از مستندهاي خسرو سينايي درباره تهران و شهرنشيني روي پرده مي‌رود که اختصاص به بخش ويژه بزرگداشت اين کارگردان دارد. چهار فيلم نيز از رخشان بني اعتماد در بخشي با همين نام نمايش داده خواهد شد.
    علاوه بر فيلم‌هاي يادشده هفت فيلم بلند در بخش نمايش‌هاي ويژه فيلم‌هاي بلند ايراني حضور دارند. پنج فيلم بلند هم که درباره تهران ساخته شده در يک بخش ويژه نمايش داده خواهد شد. شش سانس از يک سالن از سه سالن پخش‌کننده فيلم‌هاي جشنواره به نمايش‌هاي ويژه اختصاص يافته و فيلم‌هاي بخش مسابقه نيز در دو سالن ديگر به نمايش درخواهند آمد.
    دومين جشنواره فيلم شهر از ساعت يازده صبح فردا شنبه 25 آذرماه با نمايش فيلم «تاريخ مجهول امريکا» ساخته توني کي در سينما فلسطين آغاز مي شود و حضور همه علاقمندان در برنامه‌هاي جشنواره آزاد است. در سانس افتتاحيه کليه هنرمندان حاضر در جشنواره به همراه علاقمندان و ميهمانان حضور خواهند داشت. علاقمندان از شنبه فرصت دارند تا در چهار روز فيلم‌هاي جشنواره را در سينما فلسطين تماشا کنند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com