1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 335  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508210218  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۴۲:۲۸
    ۱۳۸۵/۰۸/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

اميرعابدي مدير اجرايي اقلام تبليغاتي و اطلاع‌رساني جشنواره فيلم فجر شد

«امير عابدي» عكاس سينماي ايران طي حكمي از سوي «عليرضا رضاداد» دبير بيست و پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به عنوان مدير اجرايي اقلام تبليغات و اطلاع‌رساني جشنواره انتصاب شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي، در اين حكم ‌آمده است: با عنايت به شايستگي تجارب ارزشمند جنابعالي، به موجب اين حكم به سمت مدير اجرايي بخش اقلام تبليغاتي و اطلاع رساني بيست و پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر منصوب مي‌شود.
    اميد است به ياري خداوند متعال و با تكيه بر اندوخته‌ دانش و تجربه خود و نيز بهره‌گيري از مساعدت‌ها و راهنمايي‌هاي دست اندركاران عرصه تبليغات و اطلاع‌رساني سينما كه تجديد برگزاري اين بخش در دوره جديد حاصل تلاش و پيگيري ايشان بوده است، شاهد برگزاري هرچه باشكوه‌تر اين بخش در سال جاري باشيم.
    انتظار مي‌رود كه با انتخاب اعضاء شوراي برگزاري، بررسي و تهيه پيش نويس مقررات مربوطه، معرفي اعضاء هيات‌هاي انتخاب و داوري و نيز دعوت از آثار در اسرع وقت، تا پايان آذرماه آثار واجد شرايط شناسايي و داوري شده باشند.
    امير عابدي متولد 1341 تهران فارغ‌التحصيل رشته مهندس الكترونيك از دانشگاه شيراز، حدود بيست سال است كه به عنوان عكاس در سينما ايران حضور داشته و عكاسي فيلم‌هايي چون: قرمز، زندان زنان، شب يلدا، نسل سوخته و مزرعه پدري، را در كارنامه‌ كاري دارد.
    عضويت در هيات مديره خانه سينما (دو دوره اخير)، رياست انجمن عكاسان سينماي ايران (سه سال اخير) و داوري جشنواره‌هايي چون جشنواره دفاع مقدس، جشن خانه سينما و جشنواره فيلم پليس از ديگر فعاليتهاي عابدي است.
    در بيست و پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر پس از هشت سال مجددا اقلام تبليغاتي و اطلاع رساني فيلم‌ها شامل عكس، ‌پوستر،‌آنونس و تيزر مورد ارزيابي و داوري قرار مي‌گيرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com