1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 453  تاريخ مخابره خبر:  ۱۶/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508160200  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۴۲:۳۱
    ۱۳۸۵/۰۸/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

براي پيشگيري از ايدز هيچ وقت زود نيست

دبير جشنواره آثار سينمايي، تلويزيوني و فيلمنامه هاي ايدز گفت: براي پيشگيري از ايدز هيچ وقت زود نيست، كنترل ايدز با مشاركت اصحاب رسانه، سينماگران و فعالان عرصه كنترل، امكان پذير است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي جشنواره سالانه آثار سينمايي،‌ تلويزيوني و فيلمنامه هاي ايدز، دكتر شهرام رفيعي فر با اشاره به آثار مبتلايان ايدز در كشور گفت: ‌ 13هزار و 702 نفر در كشور به ايدز مبتلا شده اند كه متأسفانه از اين تعداد تاكنون هزار و 709 نفر به علت اين بيماري جان خود را از دست داده اند اما با اين وجود تا هنگامي كه فرصت باقي است بايد با مشاركت مردم، نهادهاي دولتي و غيردولتي براي پيشگيري و كنترل ايدز اقدام كنيم.
    دبير جشنواره ايدز،‌ تركيب هنر و رسانه را بهترين شيوه پيشگيري از ايدز عنوان كرد و گفت: با مشاركت فعال صدا و سيما،‌ خبرگزاري ها، مطبوعات و هنرمندان سينماي كشور، واكسن مؤثري در برابر ويروس ايدز است و اين نهادها نقش بسيار مؤثري در افزايش آگاهي جمعيت جوان كشور دارند.
    دكتر رفيعي فر با اشاره به شعار امسال سازمان بهداشت جهاني (شما هم مشاركت كنيد) از اصحاب رسانه، خبرنگاران و هنرمندان سينما و تلويزيون دعوت كرد تا با حضور فعال در جشنواره آثار سينمايي تلويزيوني و فيلمنامه هاي ايدز، طلايه دار پيشگيري از ايدز و رفع انگ و تبعيض از مبتلايان به آن در كشور باشند.
    گفتني است،‌ جشنواره سالانه آثار سينمايي و تلويزيوني و فيلمنامه هاي ايدز از يازدهم تا چهاردهم آذر در فرهنگسراي نياوران تهران برگزار مي شود. 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com