1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 485  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۸/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138508060023  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۷:۲۴
    ۱۳۸۵/۰۸/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

پژمان بازغي:

بعد از "دوئل "مدتها منتظر ماندم تا اينكه در كافه ستاره بازي كردم

پژمان بازغي گفت: بعد از "دوئل" مدت‌ها منتظر بازي در فيلمي مناسب بودم تا به "كافه ستاره" رسيدم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره اين بازيگر "كافه ستاره" را فيلمي با قصه‌اي غيرخطي دانست و ادامه داد: اين فيلم با تركيب بسيار خوبي از بازيگران سينما، تئاتر و با نشان دادن مجموعه اتفاقاتي كه در يكي از محله‌هاي قديمي تهران رخ مي‌دهد، توانست معرفت، رفاقت، عشق و ناكامي را در كنار هم نشان دهد و با توجه به شرايط و زمان اكرانش در جذب مخاطب هم موفق بود.
    وي معتقد است: معمولا وقتي در فيلم‌ها ماموريت با مرد‌هاي فيلم است، زن‌ها محور قرار نمي‌گيرند. اما "كافه ستاره" علي رغم اينكه فيلم‌زنانه‌اي بود، ولي مرد‌ها توانستند تاثير خوبي بگذارند و بخشي از قصه شوند.
    اين بازيگر با انتقاد از نقد‌هاي صورت گرفته از اين فيلم اظهار داشت: نقد بايد باعث سازندگي شود، اما متاسفانه بيشتر نقد‌هايي كه صورت مي‌گيرد به جاي اينكه "نقد" باشد، كشف است و آنچه كشف مي‌شود، نقد محسوب نمي‌شود.
    وي معتقد است: شرايط نقد بگونه‌اي است كه متاسفانه آنقدر جزئيات تصويري فيلم براي منتقدان مهم شده است كه ديگر بازي و محتواي فيلم نقد نمي‌شود.
بازغي در ادامه‌گفت: برخي گلايه ‌مي‌كنند كه چرا كمتر گفت‌و گو مي‌كنيم، من معتقدم وقتي حرفي براي گفتن نباشد، براي چي بايد صحبت كنيم؟ من سعي مي‌كنم حرف‌ام را با بازي‌ام در فيلم‌هايم مطرح كنم همان‌طور كه اساتيد اين حرفه انتظامي، نصيريان و پرستويي اين راه را در پيش گرفتند.
وي افزود: الان خيلي از جوان‌ها وارد سينما مي‌شوند و حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند ولي متاسفانه بيشتر از اينكه با عملشان كارشان را نشان دهند، بيشتر با حرفشان خودشان را نگه مي‌دارند.
    بازغي در پايان صحبت‌هايش به فقر امكانات سينمايي اشاره كرد و به ايسنا گفت: چندي پيش سر فيلمي بودم كه با يك دوربين بسيار قديمي كه متعلق به 70 سال پيش بود كار مي‌كرديم و حتي يك شب به دليل خرابي دوربين كار تعطيل شد بنابراين در اين شرايط سينماي ايران احتياج به حداقل 15 دوربين حرفه‌اي دارد تا همزمان در همه كار‌ها استفاده شود.
پژمان بازغي بزودي در فيلم "گره آخر" به كارگرداني حسن لبافيان حضور پيدا مي‌كند.


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com